امور زیربناییتعاون و اشتغال

نمایشگاه دستاوردهای مهارت آموزی برپا می‌شود

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هم زمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ۲۲ بهمن ماه سال جاری نمایشگاه دستاوردهای مهارت آموزی را در فضای بیرونی مقابل سازمان برگزار می کند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در راستای ترویج و گسترش فرهنگ مهارت آموزی و معرفی خدمات و ظرفیت‌­های آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مخاطبان، دوشنبه، بیست و دوم بهمن ماه نمایشگاه دستاوردهای مهارت آموزی در حرفه های متعدد دایر می شود.   

بر اساس این گزارش، با حضور فعال بخش خصوصی، غرفه‌های این نمایشگاه در حرفه‌های فنی و تخصصی (تعمیر کار تلفن همراه، و سخت افزار و نرم افزار رایانه و …) صنایع پوشاک، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات، طب سنتی، جواهر سازی، مراقبت زیبائی و صنایع دستی برپا می شود.

همزمان با نمایشگاه مذکور کارشناسان میز خدمت  در حوزه های مختلف آموزش، پژوهش و… به ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات مراجعه کنندگان می پردازند.

خدمات مشاوره ای، معرفی حرفه ها و رشته های مهارتی و نمایش عملی مهارت ها توسط مهارت آموختگان بخشی از خدماتی است که در این نمایشگاه برای شرکت کنندگان راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن ارائه می شود.  

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا