بورسبورس اوراق

شرکت پاکسان با نماد «شپاکسا» یک هزار و ۷۵۱ریال سود ساخت

برای دوره مالی ۱۲ماهه؛

شرکت پاکسان در صورت های مالی حسابرسی شده ۱۲ماهه، با سرمایه ۵۴۰میلیارد ریالی، سود هر سهم را یک هزار و ۷۵۱ریال اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،  شرکت پاکسان در صورت های مالی حسابرسی شده ۱۲ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷، با سرمایه ۵۴۰میلیارد ریالی، سود هر سهم را یک هزار و ۷۵۱ریال اعلام کرد.

این شرکت سود خالص خود را یک هزار و ۵۵۶میلیارد ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۷۷درصدی را تجربه کرد. همچنین سود عملیاتی که با رشد ۲۴۹درصدی همراه شده است مبلغ یک هزار و ۲۱۱میلیارد ریال و سود انباشته در پایان دوره با رشد ۹۵درصدی را یک هزار و ۴۸۸میلیارد ریال اعلام کرد.

«شپاکسا» برای دوره مالی سال۱۳۹۸، پیش بینی کرد که در صورت تغییرات نرخ ارز و افزایش نرخ خرید مواد اولیه داخلی و خارجی، با توجه به تأثیر با اهمیت این موارد در حاشیه سود محصولات، در صورت لزوم پیگیری های لازم برای افزایش نرخ فروش محصولات انجام خواهد شد.

 همچنین نرخ خرید مواد اولیه در سال مالی منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ را با توجه به تغییرات نرخ ارز و شرایط تورمی بازار پیش‌بینی کرد حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد نسبت به آخرین خریدهای سال جاری افزایش داشته باشد. که با توجه به شرایط حاکم بر فضای اقتصادی کشور، ممکن است نتایج خارج از انتظارات فعلی باشد.

از سوی دیگر، این شرکت بهای تمام شده سال مالی منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۸ با افزایش ۱۲۱درصدی نسبت به سال مالی جاری پیش‌بینی شده است، با توجه به برخی ریسک ها و مفروضات غیر قطعی نتایج واقعی ممکن است متفاوت از نتایج مورد انتظار باشد.

«شپاکسا» هزینه های مالی در سال مالی منتهی به ۳۰آذر۳۹۸ را با توجه به افزایش سرمایه در گردش مورد نیاز از مبلغ ۱۶۵میلیارد و ۱۳۷میلیون ریال به ۲۵۲میلیارد و ۵۰میلیون ریال افزایش می دهد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا