ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام

مسدودن شدن اکانت اینستاگرام، اتفاقی تلخ و ناگوار است! در صورتی که شما هم به چنین سرنوشتی دچار شده‌اید، با مطالعه این مطلب، در پی بازیابی اکانت اینستاگرام خود باشید. بازیابی اینستاگرام برخلاف تصور کار دشواری نیست.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در مطلب دلایل مسدود شدن اکانت اینستاگرام، به علت‌های ناگوار بودن این اتفاق اشاره کرده و اعمالی که ممکن است به بسته شدن حساب کاربری در این شبکه اجتماعی منجر شوند را بررسی کردیم. بلاک شدن در اینستاگرام اغلب موقتی است، مگر این که خطای بزرگی از شما سر زده باشد. به این ترتیب انجام اعمالی که در حالت عادی امکان‌پذیر است، تا مدتی غیر ممکن خواهد شد. به عنوان نمونه برای مدتی زمانی مشخص قادر به لایک کردن پست‌های دیگران یا نوشتن نظر برای آن‌ها نخواهید بود.

همچنین بخوانید

اگر مسدود شدن حساب کاربری به صورت موقتی است، لازم نیست کار خاصی انجام بدهید و فقط باید کمی منتظر بمانید. به همین دلیل انجام اعمالی همچون دست و پا زدن برای گرفتن لایک و کامنت از دیگر کاربران به منظور بازیابی اکانت اینستاگرام بی‌فایده است. بعد از بازیابی، با مطالعه مطلب قبلی، دلایل بسته شدن اکانت در این شبکه اجتماعی را درک کرده و هرگز مجددا آن‌ها را تکرار نکنید. پیشنهاد می‌کنیم مطلب بررسی دلایل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام را نیز از دست ندهید. در این مطلب تمامی قوانین اینستاگرام ذکر شده است. با دنبال‌روی از نکات این دو مطلب، همیشه از بلاک شدن در اینستاگرام مصون خواهید ماند.

بازیابی اکانت اینستاگرام بعد از بلاک شدن

مشکل زمانی اساسی می‌شود که حساب کاربری‌تان غیر فعال شود. اینستاگرام این حق را برای خود قائل شده تا هر صفحه‌ای که قوانینش را زیر پا گذاشته است، بدون اطلاع قبلی غیر فعال کند. به همین دلیل اصرار داریم حتما با مطالعه دو مطلب بالا، به قوانین این شبکه اجتماعی مسلط شوید. بعد از غیر فعال شدن، در زمان تلاش برای لاگین با پیغام زیر رو به رو خواهید شد.

بازیابی اکانت اینستاگرام

اگر عقیده دارد بلاک شدن شما، به ناحق صورت گرفته است، می‌توانید نسبت به این رخداد اعتراض کرده و درخواست بازیابی اکانت اینستاگرام خود را به بخش پشتیبانی اعلام کنید. در برخی مواقع ممکن است هیچ پیغامی نمایش داده نشود و فقط در تلاش برای لاگین کردن به در بسته برخورد کنید. در نظر داشته باشید اگر شما یا فردی دیگر، حساب کاربری‌تان را حذف کرده باشد، اینستاگرام قادر به بازیابی آن نخواهد بود. در چنین مواقعی می‌توان با استفاده از ایمیل مورد استفاده در حساب کاربری حذف شده، یک اکانت تازه ایجاد کرد، اما احتمالا امکان استفاده از یوزرنیم قبلی میسر نخواهد بود.

اگر فردی دیگر حساب کاربری‌تان را حذف نکرده باشد، شانس بازیابی اکانت اینستاگرام وجود دارد. به این منظور می‌بایست اقدامات زیر را دنبال کنید.

اگر پیغام بالا را مشاهده کردید، گزینه Learn More را انتخاب کنید. در صفحه بعد، یک پیغام کامل‌تر از سوی اینستاگرام نمایش داده خواهد شد. اگر عقیده دارید اکانت شما به اشتباه بلاک یا مسدود شده است، روی گزینه Let Us Know در انتهای همین صفحه ضربه بزنید.

بازیابی اکانت اینستاگرام

در صفحه بعد درباره شخصی یا تجاری بودن صفحه مورد نظر از کاربر پرسیده خواهد شد. اگر حساب کاربری‌تان مربوط به یک کسب و کار یا فعالیت تجاری خاص است، گزینه Yes را انتخاب کرده و سپس روی Send ضربه بزنید.

بازیابی اکانت اینستاگرام

فرم نمایش داده شده در صفحه بعد را برای بازیابی اکانت اینستاگرام پر کنید. این فرم حاوی نام کامل، یوزرنیم و ایمیل اولیه مورد استفاده به منظور ایجاد اکانت است.

بازیابی اکانت اینستاگرام

در صفحه بعد می‌بایست سندی که نشان می‌دهد به نوعی با کسب و کار مورد ادعا در ارتباط هستید را ارسال کنید. مجوز محلی، گواهی ثبت یا تاییدیه ثبت دامین وب سایت شرکت را می‌توان در این صفحه ارسال کرد.

بازیابی اکانت اینستاگرام

در نهایت گزینه Send را لمس کنید. اینستاگرام طی یک یا دو روز کاری، پاسخ درخواستتان را ایمیل خواهد کرد. کاربران کنجکاو بعد از بسته شدن حساب و حتی تا انتهای فرآیند بازیابی اکانت اینستاگرام متوجه دلیل این اتفاق نخواهند شد، چرا که بخش پشتیبانی این شبکه اجتماعی معمولا علت حادثه را اعلام نمی‌کند. به همین دلیل با خواندن مطلب دلایل مسدود شدن اکانت اینستاگرام به علاوه مطلب بررسی قوانین اینستاگرام، تنها می‌توانید درباره علت رخداد حدس‌هایی داشته باشید.

 

منبع
گجت نیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا