امور زیربناییراه و ساختمان

برطرف شدن ۷۰۰ کیلومتر مشکلات محورهای مواصلاتی کشور در سال ۹۷

وزیر راه و شهرسازی از رفع مشکلات و موانع ۷۰۰ک یلومتر از مشکلات جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور در سالجاری خبر داد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد اسلامی عصر امروز یکشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های راه و شهرسازی در شهرستان مبارکه در استان اصفهان با بیان اینکه اساس و تمرکز افتتاح و کلنگ‌زنی‌های وزارت راه و شهرسازی به سرعت بخشیدن ضریب ایمنی جاده‌ها به ویژه ارتقا سلامت سفر همراه است، اظهار کرد: بخشی از ارتقای سلامت مردم با تقاطع‌های غیر هم سطح و بخشی با اضافه کردن باند دوم تحقق پیدا می‌کند. آرزوی چندین ساله مردم ساخت و بهربرداری از جاده‌های با کیفیت و طولانی است.

وی با اشاره به پروژه‌های وزارت راه شهرسازی در سال ۹۷ خاطر نشان کرد:  هدف اصلی وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۷ رفع مشکلات و موانع ۷۰۰کیلومتر از جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور بوده که آن‌ها را برطرف کردیم. نکته اصلی این پروژه‌ها این است که موانع و مشکلات شریان‌های اصلی حمل و نقل را با وجود این چنین پروژه‌های برطرف می‌کنیم. راه‌های مواصلاتی شمال به جنوب ما که بعضی از محورهای آن در اصفهان هستند و بخشی از این آزادراه‌های کنار گذر غربی و شرقی بسیار طولانی شده است بخصوص کنار گذر شرقی که مدت زمان زیادی از شروع احداث آن گذشته است و این مشکل هرچه زود تر باید حل شود.

وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت: پروژه‌های زیرگذرهای فخرآباد، قلعه حکیم و پایانه بار شهرستان مبارکه با اعتبار اولیه ۱۵ میلیارد ریالی آغاز می‌شود که سال آینده اعتباراتی بیشتر به این پروژه‌ها تخصیص می‌یابد.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا