بورسبورس اوراق

صورت های مالی ۹ماهه شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی با نماد «دسانکو» منتشر شد

شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی صورت های مالی حسابرسی نشده ۹ماهه خود را با سود ۹۱ریالی برای هرسهم منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی صورت های مالی حسابرسی نشده ۹ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷ را اعلام کرد. این شرکت با سرمایه ۵۵۱میلیارد ریالی سود هرسهم را  ۹۱ریال منتشر کرد.

«دسانکو» با سود عملیاتی ۲۹۵میلیارد ریال و سود خالص ۷۸میلیارد ریالی، سود انباشته را در پایان دوره را ۱۱۰میلیارد ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۳۳، ۴۴۷ و ۹درصد افزایش داشته است.

شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی قصد دارد محصولات جدید و متنوعی تولید کند و نوآوری در تولید محصولات جدید را افزایش داده تا درآمد را درپی داشته باشد و هزینه های عملیاتی شرکت را کاهش دهد. همچنین صادرات شرکت را افزایش داده تولید خود را مطابق استاندارد صنعت داروسازی حفظ و نگهدارد.

«دسانکو» در دوره ۳ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷ اوراق تامین مالی به منظور رفع مشکلات نقدینگی منتشر می کند. این شرکت قصد دارد از طریق افزایش سرمایه و جایگزینی تسهیلات ارزان قیمت تر باعث کاهش تسهیلات دریافتی از بانکها در پایان دوره شود. همچنین اصلاح ساختار سرمایه از طریق افزایش سرمایه شرکت از ۵۵۱ میلیارد ریال به ۸۶۱ میلیارد ریال انجام دهد.

از سوی دیگر شرکت پیگیری لازم را در خصوص مطالبات خود از شرکت روش سوییس بعمل آورده و در تاریخ ۱۷شهریور۱۳۹۷ مبلغ یک میلیون و ۶۰۷هزار یورو به صورت ارزی به حیطه وصول درآورده که تاکنون بخشی از ارز دریافتی به فروش رسیده است که آثار سود تسعیر ارز را در صورتهای مالی ۶ ماهه منعکس کرده است.

 

منبع
SENa

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا