بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

از سامانه رمزارز گردشگری آرمانی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران رونمایی می‌شود

 

صرافی رمزارز آرمانی، فعال در عرصه ارزهای دیجیتال، محصول جدید خود را با نام سامانه رمزارز گردشگری در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته رونمایی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سامانه رمزارز گردشگری جدیدترین محصول صرافی آرمانی در نمایشگاه گردشگری ۹۷ رونمایی خواهد شد. این سامانه بر بستر بلاکچین طراحی شده و این امکان را برای کسب‌وکارهای گردشگری داخلی فراهم می‌کند که با حذف هزینه‌های اضافه، خدمات و محصولات خود را به توریست‌ها ارائه کنند.

در سامانه رمزارز گردشگری، توریست خارجی با استفاده از ارزهای دیجیتال، به فروشنده ایرانی پرداخت می‌کند؛ فروشنده ایرانی ارز دیجیتال خود را به سهولت و با کارمزد صفر، می‌تواند به ریال و یا رمزارز آرمانی تبدیل و برداشت کند. این سامانه کاملا آنلاین بوده و هر شخص حقیقی یا حقوقی می‌تواند در پلتفرم آرمانی ثبت‌نام کند و با حتی یک گوشی هوشمند از این خدمات استفاده کند.

با این سامانه کسب‌وکارهای گردشگری وابسته به پول نقد توریست نیستند و برای خدمات خود می‌توانند رزرو گرفته و یا محصولات خود را به‌صورت آنلاین بفروشند. همچنین کلیه خدمات سامانه رمزارز گردشگری آرمانی با کارمزد صفر انجام می‌شود.

صرافی تضامنی آرمانی با مجوز رسمی از بانک مرکزی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده و در حوزه تسهیل مبادلات مالی برای توریست‌ها و گردشگران فعالیت هدفمندی را دنبال کرده است.

هفته گذشته در همایش بانکداری دیجیتال، اولین پلتفرم قانونی تبادل رمزارزها تیم آرمانی رونمایی شد و مورد استقبال صاحب‌نظران بانکداری قرار گرفت.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، محلی برای ارائه آخرین خدمات و دستاوردهای گردشگری کشور است که نه‌تنها کسب‌وکارهای داخلی، بلکه شرکت‌های خارجی در این رویداد حضور دارند. دوازدهمین دوره این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. کسب‌وکارهای فعال در حوزه اکوتوریسم، گردشگری سلامت، بیمه، گردشگری زیارت، پرداخت، حمل‌ونقل و غیره در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

همچنین ساعت بازدید نمایشگاه از ۹ صبح تا ۱۷ عصر است.

از کلیه علاقه‌مندان دعوت می‌شود در نمایشگاه گردشگری حضور یابند و از غرفه صرافی آرمانی در سالن خلیج ‌فارس بازدید کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت صرافی رمزارز آرمانی مراجعه کنید.

 

 

منبع
راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا