بانکبانک و بیمه

افتتاح شعبه نایین بانک قرض الحسنه مهرایران در استان اصفهان

همزمان با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی:

بانک قرض الحسنه مهرایران همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به منظور دسترسی آسان مردم به خدمات بانکی و با هدف توسعه خدمات قرض الحسنه و افزایش رضایتمندی مشتریان شعبه خود در شهرستان نایین استان اصفهان را افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ا زروابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، شعبه نایین طی مراسمی با حضور توکلی عضو هیات مدیره، ترکیان رییس اداره کل حسابداری و بودجه و طبلشی رییس اداره کل پشتیبانی افتتاح شد.
در این مراسم امام جمعه شهرستان نایین، فرماندار، نماینده مردم در خانه ملت رییس و اعضای شورای شهر، شهردار، رییس بیمارستان فجر تهران و مدیر شرکت سیمان سفید نایین نیزحضور داشتند.
سلیمان توکلی در آیین افتتاح شعبه نایین بیان داشت: ترویج قرض‌الحسنه می‌تواند به عنوان ابزار مفیدی در راستای تحقق اهداف توزیعی و فقر زدایی عمل کند و به همین دلیل می‌توان آن را سازگار با اهداف جامعه اسلامی دانست.
وی افزود: انگیزه خیرخواهانه و داوطلبانه بودن تلاش برای توسعه فرهنگ قرض الحسنه در تخصیص بهتر منابع میان نیازمندان جامعه، دستیابی به رشد درآمد سرانه در مناطق گوناگون کشور و کاهش فقر خانوارهای کم درآمد و محروم نقش به سزایی دارد.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: شعبه نایین نیز با هدف اشاعه فرهنگ غنی و اسلامی قرض الحسنه و ارائه خدمات بانکی بیشتر در این حوزه افتتاح شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا