بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

دستورالعمل کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا کاتالیزور به‌کارگیری بلاکچین و ارزهای رمزنگاری‌شده

دستورالعمل‌های جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار و دیگر رگولاتوری‌ها همگی در راستای افزایش سرعت رشد و به‌کارگیری از فناوری بلاکچین و تراکنش‌های مبتنی بر ارزهای رمزنگاری‌شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی،این کمیسیون به وضوح نظراتش را در رابطه با این موضوع میان جوامع مربوطه بیان می‌کند و برای مثال سال گذشته شاهد جریمه‌های بسیار برای افرادی بودیم که اوراق بهادار ثبت‌نشده را خریدوفروش می‌کردند.

ارائه دستورالعمل‌ها و رگولاتوری‌های جدید امکان ایجاد شفافیت و ارائه فرصت برای کسب‌وکارها است تا با انجام سرمایه‌گذاری‌ها جایگاهشان در بازار را مستحکم‌تر کنند.

همچنین بخوانید

این امر بسیار رایج است که پلتفرم‌های جدید بلاکچین یا دفاتر کل توزیع‌شده برای ایجاد اجماع و توافقات جدید نیاز به ادغام و ترکیبی از اثبات سهام و دیگر اجماع‌های منطقی برای انجام این کار دارند. برای مثال شرکت‌های شبیه شرکت بلاکچین جایگزین Hedera Hashgraph برای ایجاد اجماع از پروتکل شایعه نوآورانه استفاده می‌کند.

امسال انتظارات بر این است که پروتکل اثبات کار، ابتدا برای بیت‌کوین مورد استفاده قرار بگیرد؛ درست همانطور که در گذشته این طور بوده است. صدور اثبات کار به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا ماینینگ‌های عمیق‌تری انجام دهند و دقیقا مشخص کنند چه چیزی برای دفاتر کل توزیع‌شده ساخته شده است.

سال گذشته بحث درمورد توکن‌های امنیتی و نقدینگی شد بیشتری پیدا کرد و امسال تمرکز بیشتر روی توکن‌های امنیتی خواهد بود.

باتوجه به اینکه شرکت‌های بسیاری به سمت استفاده از کاربردهای آماده استفاده مانند شناخت مشتری، ایجاد، ادغام و تبادل توکن‌ها رفته‌اند، مفهوم توکن امنیتی و مزایا و کاربردهایش مورد توجه همگان قرار گرفته است. این راهکارهای آماده استفاده بیشتر در کل صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند و سرمایه‌های جدیدی را هم از سمت سرمایه‌گذاران به خود جذب می‌کنند.

 

 

منبع
راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا