بانکبورسبورس اوراق

«وگردش» و «شلیا» از فرابورس کارت قرمز گرفتند/ تبعید بانک گردشگری به بازار پایه

بر اساس اطلاعیه فرابورس، دو نماد «وگردش» و «شلیا» در راستای اجرای تبصره ۳ ماده ۴۱ مکرر دستوالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس، به تابلوی ب بازار پایه تبعید شدند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  مدیریت‌پذیرش فرابورس اعلام کرد، باتوجه به عدم رعایت معیارهای پذیرش یا الزامات افشا از سوی بانک گردشگری وشرکت مواد ویژه لیا، این دو نماد فرابورسی، به پرریسکترین تابلوی معاملاتی بازار سهام اخراج شدند.

بر این اساس، «وگردش» و «شلیا» به ترتیب به‌عنوان دویست‌و‌سی و پنجمین و دویست‌وسی و ششمین نمادهای معاملاتی تابلوی ب بازارپایه فرابورس درج شدند.

همچنین بخوانید

این درحالی است‌که نماد بانک گردشگری درپایان روزمعاملاتی ۳۰ تیرماه متوقف شده بود و در ادامه به ‌علت ‌عدم رعایت معیارهای پذیرش یا الزامات افشا مورد تعلیق قرار گرفت. حال با توجه به درج نماد «وگردش» در بازار پایه فرابورس باید منتظر بازگشایی مجدد این نماد بانکی باشیم.‌ همچنین هیأت مدیره این بانک طی چند روز گذشته پیشنهاد افزایش سرمایه ۵۰۰ درصدی ازمحل آورده نقدی سهام‌داران ،مطالبات حال شده سهام‌داران و آورده نقدی، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را تصویب کرده بود.

 همچنین نماد«شلیا» نیز در پایان روز معاملاتی ۲۶ آذرماه سالجاری به دلیل برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و عادی بطور فوق العاده متوقف شد، اما در ادامه ابتدا این نماد‌فرابورسی درتاریخ سوم دی ماه به منظور بررسی وضعیت اطلاعاتی ناشر تعلیق موقت شد و در نهایت نیز هشتم دی ماه به علت عدم رعایت معیارهای پذیرش یا الزامات افشا به صورت رسمی تعلیق شد تا اینکه امروز به بازار پایه فرابورس اخراج شد.

 

 

منبع
اقتصادآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا