بورسفرابورس

کشف قیمت ۸۳۰۰ ریالی هر سهم زفکا

در این عرضه به ۳۴۷ هزار و ۶۴ نفر در سقف قیمت، سهام «زفکا» تخصیص یافت و بدین ترتیب به هر کد معاملاتی حداکثر ‏‏۱۷۴ سهم در قیمت ۸۳۰۰ ریال اختصاص داده شد.‏

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از فرابورس ایران، امروز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه شاهد عرضه اولیه ۶۰ میلیون سهم معادل ۲۰ درصد از سهام شرکت کشت و دامداری فکا بودیم که سرمایه‌گذاران مشارکت ۳۴۸ هزار و ۴۶۷ نفری در آن داشتند.

در این عرضه به ۳۴۷ هزار و ۶۴ نفر در سقف قیمت، سهام «زفکا» تخصیص یافت و بدین ترتیب به هر کد معاملاتی حداکثر ۱۷۴ سهم در قیمت ۸۳۰۰ ریال اختصاص داده شد.

دوازدهمین عرضه اولیه فرابورس در نماد «زفکا» همانند عرضه‌های پیشین به روش ثبت سفارش صورت گرفت و مدیر عرضه آن نیز کارگزاری صبا تامین بود.

روز گذشته چهل‌وهشتمین نشست خبری یک دیدار یک عرضه ویژه شرکت کشت و دامداری فکا در فرابورس ایران برگزار شد که مدیرعامل این شرکت محصول اصلی زفکا را شیر خام و بازار اصلی آن را بازارهای داخل کشور عنوان کرد.

به گفته جمشید جلیل‌نژاد شرکت کشت و دامداری فکا با تولید سالیانه ۶۴ هزار تن شیر خام حدود ۱۵ درصد از تولید شیر صنعتی استان اصفهان را در اختیار دارد و همچنین سهم این شرکت از تولید شیر خام ایران ۰.۷ درصد است.

شایان ذکر است که با عرضه اولیه سهام زفکا، پنجمین شرکت از گروه زراعت و خدمات وابسته در سال ۹۷ روی تابلو معاملات فرابورس رفت.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا