اقتصاد کلان

دژپسند: امیدواریم گروه ویژه اقدام مالی مهلت را تمدید کند

وزیر اقتصاد گفت: برای نظارت بر سازماندهی کالاها، مانور نظارت برگزار می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، فرهاد دژپسند امروز در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به راهکار کنترل تورم گفت: تورم از راه‌های مختلف حاصل می‌شود و  در حال حاضر یکی از بهترین سازوکارها این است که نظام توزیع سازماندهی شود که خوشبختانه وزارت صنعت، معدن و تجارت در این حوزه برنامه دارد.

واردات و صادرات

همچنین بخوانید

وی افزود: خروج کالاهای اساسی در گمرکات و بنادر برای ورود به بازار تسریع خواهد شد. همان گونه که برای گوشت اقدامات اساسی انجام شد و گمرکات با اجاره دریافت شده از دولت، برای سایر کالا ورود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مانور نظارت از سوی وزارت صمت برگزار می‌شود، افزود: بر اساس خبری که امروز وزیر صمت اعلام کرد، مانور نظارت از هفته آینده و از اوایل اسفند ماه شروع خواهد شد.

وزیر اقتصاد خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، طرف عرضه تقویت می‌شود و نظارت در بازار افزایش پیدا می‌کند تا گرانفروشی کاهش پیدا کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره شرکت hdvhkدر جلسه های مربوط به گروه ویژه اقدام مالی گفت: هرجا لازم بوده نماینده ایران شرکت کرده و گزارش های لازم را ارائه داده ایم؛ امیدواریم این گروه مهلت داده شده را بار دیگر تمدید کند.

 

 

منبع
خبرآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا