صنعت، معدن، تجارت

جزئیات صدور بیمه‌نامه سرمایه‌گذاری اکتشافات معدنی

مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی، گفت: با تغییرات اخیر صورت گرفته در خدمات این صندوق، سرعت انجام امور مربوط به معدنکاران بیشتر شده است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی ، فرید دهقانی با اشاره به تسهیل امور معدنی با خدمات هرچه بیشتر صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی گفت: در ماه گذشته با آنلاین کردن خدمات خود توانستیم از مراجعه حضوری متقاضیان و اتلاف وقت آنها، جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه نقطه اتکای ما در ارایه خدمات به معدنکاران، پروانه بهره برداری آنها خواهد بود اظهار داشت: از متقاضیان درخواست می‌شود با تکمیل مدارک خود، به سایت این صندوق مراجعه کرده و سپس با ارایه پروانه بهره برداری خود، از خدمات آنلاین استفاده کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی در خصوص خدمات صندوق بیمه در مراحل اکتشاف عنوان کرد: در این بخش، صندوق بیمه دو نوع خدمات ارایه می‌کند که از جمله آن، صدور بیمه‌نامه سرمایه‌گذاری اکتشاف بوده که ریسک اکتشاف را پوشش می دهد ودر صورت نرسیدن به نتیجه، ۸۰درصد سرمایه را به متقاضی باز می گرداند و دیگری آن است که در صورتی که سرمایه‌گذار، منابع مالی مکفی نداشته باشد، صندوق بیمه از طریق وجوه اداره شده وزارت صمت، تسهیلات لازم را در اختیار وی  قرار می دهد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی ارایه تسهیلات به پیمانکاران معدنی گفت: برای پیمانکاران معدنی نیز، ضمانت نامه صادر و تسهیلات ارایه می شود که این تسهیلات، به صورت تجهیزات بوده و به صورت نقدی واریزی صورت نمی‌گیرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا