بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

شرکت پرداخت الکترونیک سداد، حامی انحصاری جشنواره وب و موبایل ایران

 

یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران که هرسال به همت انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی برگزار می‌شود، امسال نیز با حضور ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به‌عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف با حمایت انحصاری شرکت پرداخت الکترونیک سداد از نمایشگاه اختصاصی استارت‌آپ‌های این جشنواره برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از  روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، این جشنواره همچون گذشته به ایجاد فرصتی برای رقابت فعالان عرصه اپلیکیشن‌های موبایلی و وب‌سایت‌ها در گروه‌های متنوع و متعدد پرداخته است که پس از برگزاری سه دوره داوری تخصصی، در مراسم اختتامیه‌ای که روز ۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود، با اهدا تندیس و جوایز از برندگان تقدیر خواهد شد.

همچنین بخوانید

شرکت سداد، به‌عنوان بازوی پرداخت الکترونیک بانک ملی ایران و در نقش یکی از بازیگران صنعت پرداخت کشور، همواره سعی داشته است تا با ارائه مسیرها و خدمات امن، چابک و مطمئن، نقش مثبتی در توسعه و پیشرفت این صنعت ایفا کند.

گفتنی است شرکت پرداخت الکترونیک سداد با تکیه بر اعتبار و تخصص خود و بانک ملی ایران و با انجام تحقیق و توسعه مستمر بر روی ابزارهای پرداختی همچون کارت‌خوان، کارت‌خوان موبایلی، اپلیکیشن‌های موبایلی ایوا و پالس و درگاه پرداخت اینترنتی سعی دارد در جایگاه همیار و تسهیل‌گر کسب‌وکارهای اینترنتی (به‌ویژه کسب‌وکارهای نوپا و فناوری محور)، راهکارهای خلاقانه و متنوعی را به ایشان عرضه کند.

هم‌زمان با اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران، هرساله مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور آموزش و انتقال تجربه در کنار مراسم اهدای تندیس به سایت‌های برتر برگزار می‌شود.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در این نمایشگاه نیز با ارائه خدمات پرداخت و مشاوره‌های تخصصی کارشناسان خود و سخنرانی محمدمهدی صادق، مدیرعامل این شرکت، پنل تعامل اکوسیستم استارت‌آپی با نظام پرداخت و بانک با سخنرانی امیرحسین داودیان، معاون توسعه کسب‌وکار و کارگاه مدیریت محصول با سخنرانی الله‌یاری، مدیر بازاریابی، تلاش می‌کند در مسیر رشد و توسعه کسب‌وکارها (به‌ویژه کسب‌وکارهای نوپا و فناوری محور) نقش‌آفرینی کند.

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا