ارتباطات و فناوري اطلاعات

گمراهی نظام پرداخت، دغدغه استارتاپ‌ها است

امیرحسین داوودیان در حاشیه اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران پیرامون برگزاری پنل اختصاصی در این جشنواره اظهار کرد: تمرکز ما روی این بود که چطور می‌توانیم در حوزه پرداخت به کسب و کارها کمک کنیم تا خلاقیت بیشتری وارد کسب و کارها شود، رقابت‌پذیر باشند و آینده بزرگتر و بهتری داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از ستاد خبری جشنواره وب و موبایل ایران، داوودیان ادامه داد: چالش‌ها در زمینه پرداخت به کسب و کارها و اینکه تا چه اندازه باید این تامین خلاقیت در داخل خود کسب و کارها یا بیرون از آن، توسط سیستم بانکی و پرداختی باشد، مطرح شد و امیدوار هستیم مباحث پنل اختصاصی نتیجه‌بخش باشد.
معاون پرداخت الکترونیک سداد در خصوص دغدغه‌هایی که در این پنل عنوان شد، ابراز کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی این است که چطور نظام پرداخت، نه تنها کسب و کار ما و سایرین را بعضا دچار گمراهی می‌کند و از سوی دیگر به جای اینکه یک کسب و کاری پُر از بیزینس خود را داشته باشد، به این سمت می‌رود تا چالش‌های موجود را با درآمدزایی از یک بخشی که به کار بیزینس مربوط نیست، تکمیل کند.
داوودیان یادآور شد: ایرادی به این مسائل وارد نیست ولی این کارها ریسک است و اگر قرار باشد به هر ترتیبی حاشیه‌ی بخش صنعت را کم کند، مشکلاتی ایجاد خواهد شد.
وی تصریح کرد: نکته بعدی مقیاس‌پذیری کسب و کارهایی است که به تازگی در قالب استارتاپ‌ها شروع به کار می‌کنند، این موضوع تا چه اندازه به کل کسب و کارها اشراف دارند و می‌توانند آن را بزرگ کنند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا