ارتباطات و فناوري اطلاعاتکسب و کار

مزایای فلت کارکردن استارتاپ ها

حمید رضا احمدی در کارگاه تخصصی که عصر پنجشنبه برگزار شد با اشاره به اینکه استارتاپ ها باید به صورت فلت کار کنند، اظهار کرد: در شرکت ها باید فاصله بین نیروها کمتر باشد تا حس کارمندی به افراد دست ندهد و همه با تمام توان کار کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از ستادخبری جشنواره وب  و موبایل ایران، احمدی  ادامه داد: معماری در محل استارتاپ ها مهم است و طراحی باید طوری باشد که مدیرعامل و تمام تیم در تماس مستقیم با هم باشند.

مدیر عامل ایوند نوع بستن قراردادها با نیروها را نیز عامل مهمی در فلت کارکردن استارتاپها عنوان کرد و گفت: یکی از مدل های بستن قرارداد نوع سهام تشویقی است که از نظر ریالی ارزش بالایی ندارد ولی حرکتی نمادین است که به نیروها انگیزه بیشتر برای کار می دهد و شرکت نشان می دهد تمام افراد در آن سهیم هستند و شرکت آنها را به رسمت می شناسد.

همچنین بخوانید

احمدی با تاکید بر اینکه ادبیات رایج در شرکت ها مهم است، گفت: مدیر می تواند استراتژی جدید شرکت را به صورت فرمانی به نیروها ابلاغ کند که این شکل از ادبیات فاصله وی با اعضای تیم را زیاد می کند و حس خوبی به تیم نمی دهد و یک روش بهتر و فلت تر این است که فرمانده به نوعی فرمان دهد که حالت پیشنهادی داشته باشد تا همه درگیر شوند  و حتی می توان فلت تر عمل کرد و سوالی پرسید که این استراتژی را می توان عملی کرد؟

وی با بیان اینکه جایی مانند حسابداری نیاز به فلت بودن ندارد چرا که نیازمند خلاقیت نیست خاطرنشان کرد: پیشنهاد می کنم مدیران از اصول فلت استفاده کنند تا بتوانند از ظرفیت نیروها و شرکت حداکثر استفاده را ببرند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا