ارتباطات و فناوري اطلاعاتکسب و کار

دولت در زمینه حمایت از کسب و کارهای اینترنتی صرفا شعار حمایت می دهد

محمد رهی موسس و بنیانگذار زودشور در تشریح نحوه شکل گیری اپلیکیشن زودشور گفت: ایده زودشور به واسطه مشکلی که خودمان در خانه داشتیم شکل گرفت و فروردین ۹۵ دست بکار شدیم و سایت را راه‌اندازی کردیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از ستاد خبری جشنواره وب و موبایل ایران، رهی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات ما دریافت مجوزهای لازم برای انجام این کار بود ادامه داد: اولین چالش‌مان دریافت ای‌نماد بود چرا که هنوز چنین خدماتی برای آنها تعریف نشده بود و مجبور شدیم نزدیک‌ترین حالت را از ای‌نماد بگیریم که مرتبط می‌شد با کسب‌وکارهای فعالیت های گرمابه ها و سالن های سونا و ماساژ و کاهش وزن! و در حال حاضر هم در دسته بندی خدمات ارسال بار قرار داریم و هنوز هیچ سایت خشکشویی نتوانسته ای‌نماد مرتبط با خدمات خشکشویی دریافت کند چرا که چنین دسته بندی در این سایت وجود ندارد.

وی ادامه داد: زودشور با اینکه از جمله استارت آپ‌هایی است که برای پیشرفت قشر سنتی پا پیش گذاشته و مستقیما در بازار آنها دخالت نمی‌کند و نقش اهرم محرک را دارد، اما با این وجود همچنان با مخالفت شدید قشر سنتی روبرو شده و چندباری هم مورد تهدید قرار گرفته است.

همچنین بخوانید

مدیر زودشور با اشاره به اینکه دولت شعار حمایت از کسب و کارهای اینرنتی را می دهد ولی در عمل به هر دلیل اتفاقی نمی افتد، خاطرنشان کرد: زودشور صرفا یک سرویس دلیوری لباس نیست و قصد دارد یک تفکر جدید در این حوزه را راه‌اندازی کند. نیروهای آموزش دیده و پشتیبانی و فرایند آنلاین این کار که هم از اتلاف وقت جلوگیری می‌کند و هم قصد دارد تا فرهنگ جدیدی از خشکشویی را در کشور جا بیندازد؛ فرهنگی که منجر به زیبایی شهروندان شهر می‌شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا