ارتباطات و فناوري اطلاعاتکسب و کار

بسترسازی برای استارتاپ‌ها در مدارس

هادی حنیف‌نیا در حاشیه اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران درباره ورود نوجوانان به فضای کارهای دیجیتال و استارتاپی، اظهار کرد: زیرساخت همه این مسائل خانواده‌ها هستند؛ در آموزش و پرورش می‌گوییم هر اتفاق مثبت را خانواده‌ها باید شروع کنند و تشویق کننده این امورات در حوزه‌های مختلف برای فرزندان‌شان باشند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از ستاد خبری جشنواره وب و موبایل ایران،،حنیف‌نیا تاکید کرد: در عرصه مدرسه و آموزش و پرورش، بهترین محیط و مکان در موضوع استارتاپ و مسائل دیجیتالی مهیا است.
مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ شهر تهران ادامه داد: در نظام امروزی آموزش و پرورش، بر توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش تاکید بسیاری داریم چراکه بیش از صدها رشته در موضوعات مختلف در آموزش و پرورش رایج است و دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی و با توجه به علاقه‌مندی‌شان را در دوره هنرستان شروع کنند و ادامه دهنده این مسیر در دانشگاه باشند.
حنیف‌نیا با اشاره به استفاده دانش‌آموزان از کتاب کارآفرینی در دوره یازدهم تحصیلی گفت: تمام مفاهیم نظری و فرصت‌هایی که می‌تواند برای آینده دانش‌آموزان قدم بردارد، به خوبی در این کتاب‌ها بیان شده و این کار انگیزه‌بخش است.
وی اضافه کرد: همواره تاکید داریم دانش‌آموزان به دنبال علاقه‌هایشان در زمینه تحصیلی بروند ولی البته گاها زیرساخت‌ها آماده نیست؛ یعنی با وجود علایق دانش آموزان، احتمالا در برخی از شهرها و نواحی آموزش و پرورش این فضا و فرصت‌ها ممکن است وجود نداشته باشد ولی در شهر تهران این فرصت و فضا مهیا است و دانش‌آموزان می‌توانند در صدها رشته‌ای که در موضوعات مختلف آماده است، ادامه تحصیل دهند

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا