خودروصنعت، معدن، تجارتعکس

شمارش معکوس برای ورود لندکروز و لکسوس جدید +عکس

 

حضور نسل کنونی تویوتا لندکروز در بازارهای جهان به سال ۲۰۰۸ باز می‌گردد و می‌توان از آن به عنوان یک عتیقه در دنیای suvهای کاربردی و یک گزینه رقابتی جذاب در حوزه شاسی‌بلندهای سایز بزرگ نام برد، اما اینک گزارش‌ها از ورود مدل جدید این خودرو در بازارهای جهان حکایت دارند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از “موتور۱”، این خودروی شاسی‌بلند ارتقاء یافته در پائیز سال ۲۰۲۰ به شکل رسمی معرفی خواهد شد و احتمالا نمونه اولیه و اصلی آن را در نمایشگاه خودرویی توکیو- در اواخر ماه اکتبر- خواهیم دید.

همچنین بخوانید

zOrRWIIMVLYw

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از عصر ایران، این لندکروز جدید روی یک مدل نردبانی فولادی سوار است و در زیر کاپوت آن یک موتور ۳٫۵ لیتری توئین توربوی V6، جای موتورهای ۵٫۷ لیتری V8 را گرفته است. موتور نیز به جای هماهنگی با سیستم انتقال قدرت ۱۰ سرعته کنونی با یک گیربکس ۸ سرعته هماهنگ خواهد شد. البته صحبت در خصوص نمونه‌های هیبریدی نیز به گوش می‌رسد.

OYyxhqQRtnQs

 این لندکروز از مدرن‌ترین نسخه تکنولوژی کمک‌رانندهٔ تویوتا “سیفتی سنس” بهره می‌برد که شامل سیستم‌هایی چون تشخیص عابرین پیاده در شب و سیستم جلوگیری از برخورد می‌شود.

پیش‌بینی میشود این خودرو شباهت‌های زیادی با نسخه محدود “هریتیج” لندکروز داشته باشد.

PjrBCxfjp1VN

ارائه این خودرو از سوی تویوتا به معنای ورود ورژن جدید عموزاده این خودرو یا همان لکسوس LS نیز هست. پیش‌بینی می‌شود طراحان تویوتا برای ایجاد تفاوت حداکثری بین شاسی‌بلندهایشان برنامه ویژه‌ای را در پیش گیرند. استفاده از طراحی چیدمان بهتر و مواد با  کیفیت نیز از دیگر ویژگی‌های این دو خودروی جدید خواهد بود.

p0rRmBisiCJr

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا