ارتباطات و فناوري اطلاعات

اهدای ۷۵ تندیس در جشنواره وب و موبایل ایران

میلاد احرامپوش با بیان اینکه جشنواره وب و موبایل ایران هرساله برگزار می‌شود و بهترین اپلیکیشن و وب‌سایت‌های فارسی را معرفی می‌کند، اظهار کرد: امسال حدود ۵ هزار وب‌سایت و نرم افزار موبایل در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ثبت نام کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، احرامپوش ادامه داد: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ اپلیکشین موبایل و بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ وب‌سایت جزو آثار ثبت شده در جشنواره بود که در مجموع در بین حدود ۷۰ گروه، به هر گروه تندیس‌های برترین‌ها اهداء خواهد شد.
بنیان‌گذار و دبیر جشنواره وب و موبایل ایران تصریح کرد: در هر گروه، پنج کاندیدا برای معرفی برترین‌ها هستند که در هر گروه، انتخاب‌های شورای داوران و انتخاب‌های مردمی تجلیل خواهند شد و مجموعا ۷۵ تندیس در اختتامیه این جشنواره اهداء می‌شود.
احرامپوش یادآور شد: حدود ۲۰ گروه در بخش موبایل و حدود ۵۵ گروه در بخش وب‌سایت‌ها داریم که اسامی آنها از طریق سایت جشنواره معرفی شده است.
وی عنوان کرد: براساس تجربه کاربری، محتوا، برنامه‌نویسی و … ، داوری‌های یازدهمین جشنواره وب و موبایل انجام گرفته و منتخبین اعلام شده است.
بنیان‌گذار و دبیر جشنواره وب و موبایل ایران تاکید کرد: فضای اکوسیستم استارتاپی ایران در سال‌های اخیر رشد زیادی کرده که امیدوار هستیم همچنان ادامه داشته باشد چراکه توسعه این کارها، زندگی انسان‌ها را تسهیل می‌کند و امیدوار هستیم امسال و سال‌های آینده، روند رو به رشدی در جشنواره داشته باشیم.

همچنین بخوانید
منبع
ستاد خبری جشنواره وب و موبایل ایران

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا