بورسبورس اوراق

«تاژن» زیان هر سهم خود را کاهش داد

نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

شرکت سخت آژند در دوره سه ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود مبلغ یک ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۸۳ درصد کاهش زیان را نشان می دهد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت سخت آژند با سرمایه ۴۰۰ میلیارد ریال، صورت های مالی میان دوره ای ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سخت آژند در دوره یاد شده، مبلغ ۲۷۲ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ یک ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۸۳ درصد کاهش زیان داشته است.

این شرکت، دلیل کاهش زیان در هر سهم را شناسایی ۲۹ میلیارد ریالی درآمدهای عملیاتی برشمرده است.

با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۱۸۳ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

ثاژن” در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به شهریور ۹۷، به صورت حسابرسی نشده، زیان خالص را مبلغ ۲ میلیارد و ۵۴۴ میلیون ریال اعلام کرد و بدین ترتیب مبلغ ۶ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

براساس این گزارش، شرکت سخت آژند در خصوص برآورد خود از تغییرات هزینه های عمومی، اداری، تشکیلاتی و خالص سایر درآمدها (هزینه ها)ی عملیاتی در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ اعلام کرده است: هزینه های عمومی اداری و تشکیلاتی طی دوره سه ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۹۷ مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال بوده است. با توجه به افزایش نرخ تورم و افزایش حداقل ۲۵ درصدی هزینه های جاری نسبت به سال مالی گذشته پیش بینی می شود هزینه های عمومی، اداری و تشکیلاتی در ۹ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۵۱۷ میلیون ریال برسد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا