بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیکی، با حمایت پارمیس برگزار می‌شود

 

سیزدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی، اول و دوم اسفندماه به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و با حمایت شرکت فناوری اطلاعات پارمیس برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، این کنفرانس تلاش می‌کند با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، اندیشمندان و پژوهشگران کشور، محیطی را برای عرضه آخرین پیشرفت‌های پژوهشی و فنّاورانه در زمینه آموزش الکترونیکی و با محوریت نقش‌آفرینی آن در حوزه‌های مهارت‌آموزی و کارآفرینی در جامعه و به‌ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فراهم آورد. کنفرانس دربرگیرنده وجوه مرتبط با حوزه‌های «پداگوژی و علوم تربیتی» و «فنّاورانه و مهندسی» است.

در این کنفرانس، علاوه بر ارائه مقالات و کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های کلیدی، سخنرانی‌های مدعو، کلیپ‌های تخصصی، برگزاری نمایشگاه تخصصی، میزگردهای تخصصی، جشنواره‌های تولید محتوا و نشست‌های تخصصی برنامه‌ریزی شده است.

کنفرانس‌های سالانه «یادگیری و آموزش الکترونیکی» با هدف گسترش دانش و تبادل آخرین دستاوردهای علمی – تحقیقاتی توسط فعالان، پژوهشگران و اندیشمندان مراکز پژوهشی و دانشگاهی داخل و خارج از کشور و رصد رویدادهای علمی و تجاری مرتبط با آموزش و یادگیری الکترونیکی هر ساله برگزار می‌شود.

 

محورهای همایش

سیزدهمین کنفرانس سالانه یادگیری و یاددهی الکترونیکی، در چهار محور اصلی زیر، مقاله‌های ارسالی را بررسی کرده و برای ارائه شفاهی، پوستر و انتشار در مجموعه مقاله‌های کنفرانس انتخاب می‌کند.

  • محور اول: علم و هنر یادگیری/ یاددهی (پداگوژی) در یادگیری الکترونیکی
  • محور دوم: یادگیری الکترونیکی در توسعه اقتصادی – اجتماعی و فرهنگی
  • محور سوم: فناوری‌های نوین در یادگیری الکترونیکی
  • محور چهارم: یادگیری الکترونیکی در همکاری‌های علمی بین‌المللی

 

نشست‌های تخصصی

کمیته علمی کنفرانس با هدف توجه به مسائل جامعه و با نگاه حل مساله‌ای به این موضوعات، در نظر دارد نشست‌های تخصصی با عناوین زیر برگزار کند:

  • نشست تخصصی فناوری‌های نوین در آموزش زبان با مشارکت بنیاد سعدی
  • نشست تخصصی نقش محتوا و آموزش الکترونیکی در تحقق نظام بنیادین آموزش و پرورش با مشارکت وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و شرکت‌های فعال در این حوزه
  • نشست تخصصی نقش محتوا و آموزش الکترونیکی در توسعه کسب‌وکار، کارآفرینی و مهارت افزایی با مشارکت سازمان فنی و حرفه‌ای، وزارت کار و رفاه اجتماعی، ستاد توسعه فناوری نرم و هویت‌ساز و شرکت‌های فعال در این حوزه
  • نشست تخصصی نقش محتوا و آموزش الکترونیکی در بهداشت و سلامت با مشارکت وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی مجازی و شرکت‌های حوزه سلامت دیجیتال

 

 

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا