بانکبانک و بیمه

تقدیر از بانک پاسارگاد برای مسابقات کشتی کرمانشاه

با حضورسلطانی‌فر وزیر ورزش، استاندار کرمانشاه،مسئولان استان،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ومسئولان فدراسیون کشتی،از بانک پاسارگاد به عنوان تنهاحامی مالی برتر فدراسیون و تیم‌های ملی کشتی تقدیرشد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، در این مراسم از دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد که در طول سال‌های گذشته در راه افتخار آفرینی قهرمانان بزرگ کشتی ایران به عنوان پر افتخارترین ورزش کشور، همواره همراه و پشتیبان بوده‌اند، از سوی مسئولان فدراسیون کشتی قدردانی به‌عمل‌آمد.

در مسابقات امسال جام کشتی آزاد تختی که در کرمانشاه برگزار شد کشورهای ایران، آذربایجان، ترکیه، روسیه، ارمنستان، مجارستان، هلند، بلاروس، قرقیزستان، گرجستان و کشتی‌گیران مدعی داخلی حضور داشتند و تیم ملی کشتی آزاد ایران بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های آذربایجان و قرقیزستان به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

شایان ذکر است بانک پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود همواره از ورزش به ویژه کشتی ورزش ملی کشور حمایت کرده، در این مسیر پیشگام بوده و این اقدامات را سرلوحه‌ی فعالیت‌های اجتماعی خود قرار داده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا