طلا و ارز

کاهش نرخ دلار و افزایش قیمت سکه در بازار آزاد

صرافان ارز و سکه در معاملات امروز (دوشنبه) بازار آزاد، یک دلار آمریکا را با ۱۲۱ ریال کاهش قیمت نسبت به شنبه گذشته(اول خردادماه) ۳۴ هزار و ۳۴۸ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با ۱۰ هزار ریال افزایش قیمت ۱۰ میلیون و ۹۰ هزار ریال داد وستد کردند.

به گزارش پایگاه خبری توسعه اقتصادی،یک یورو در بازار آزاد تهران (تا لحظه مخابره این خبر) با ۸۰ ریال کاهش قیمت ۳۸ هزار و ۹۲۱ ریال و هر پوند انگلیس نیز با ۳۰ ریال افزایش نسبت به شنبه هفته گذشته، ۵۰ هزار و ۸۰ ریال مبادله شد.
امروز صرافان یک قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی طرح قدیم را با ۳۲ هزار ریال افزایش قیمت نسبت به شنبه گذشته ۱۰ میلیون و ۱۱۲هزار ریال ارزشگذاری کردند.
همچنین نیم سکه طلای بهار آزادی با ۳۰ هزار ریال کاهش قیمت نسبت به شنبه، پنج میلیون و ۲۲۰ هزار ریال و هر قطعه ربع سکه نیز با ۲۰ هزار ریال کاهش قیمت، دو میلیون و ۷۸۰ هزار ریال فروخته شد.
برپایه معاملات امروز، هر قطعه سکه یک گرمی طلا بدون تغییر قیمت ، یک میلیون و ۸۹۰ هزار ریال و یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۳۰ هزار و ۲۰۰ ریال داد وستد شد.
نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز با سه دهم دلار (۳۰ سنت) افزایش نسبت به شنبه گذشته، یک هزار و ۲۵۳.۲ دلار اعلام شده است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا