بورسبورس اوراق

کاهش تولید در شرکت شیشه قزوین «کقزوی»

 

شرکت شیشه قزوین در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۹۷ ، تولید خود را با افت ۴.۸۷درصدی به میزان ۱۴میلیون و ۵۸۴هزار و ۵۳۴مترمربع اعلام کرد.

 

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت شیشه قزوین در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۷ سود هرسهم را یک ریال اعلام کرد.

این شرکت سود عملیاتی را ۱۱۴میلیارد ریال و سود خالص را یک میلیارد و ۸۹۱میلیون ریال منتشر کرد. همچنین شیشه قزوین  زیان انباشته در پایان دوره را  یک هزار و ۷۷میلیارد ریال اعلام کرد.

بر همین اساس “کقزوی” دارایی های این دوره را ۴هزار و ۵۴۶میلیارد ریال و بدهی های آن به ۴هزار و ۸۴۳میلیارد ریال اعلام کرد. همچنین اندوخته قانونی را ۸میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال منتشر کرد.

یادآور می شود، این شرکت میزان تولید مدت مذکور را ۱۴میلیون و ۵۸۴هزار و ۵۳۴مترمربع اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افت ۴.۸۷درصدی مواجه شده است. علاوه بر این میزان فروش شرکت به نسب دوره مشابه با افت ۱۲.۰۷درصدی مواجه شده و به میزان ۱۲میلیون و ۷۸۹هزار و ۱۰۳مترمربع کاهش یافته است. همچنین ارزش این فروش به ۷۷۴میلیارد و ۳۸۲میلیون ریال رسید، که با توجه به افزایش قیمت محصولات با رشد ۱۹.۷۲درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه شده است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا