بانک و بیمهطلا و ارز

دلار در ۲۹ بهمن چقدر قیمت خورد؟/ پوند از ۱۶هزار تومان گذشت

نرخ ارز امروز ۲۹ بهمن ماه در بازارهای مختلف افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، نرخ ۲۶ ارز رسمی همانند یورو و پوند نسبت به روز یکشنبه افزایش، نرخ ۹ واحد پولی دیگر کاهش یافت و نرخ ۱۲ ارز دیگر مانند دلار نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «دوشنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۷» بدون تغییر نسبت به روز شنبه ۴۲ هزار ریال تعیین شد.

همچنین بخوانید

هر پوند انگلیس با ۹۸ ریال افزایش ۵۴ هزار و ۲۳۸ ریال و هر یورو نیز با ۹۳ ریال رشد ۴۷ هزار و ۵۲۰ ریال ارزش‌گذاری شد.

فرانک سوئیس ۴۱ هزار و ۸۴۸ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۳۸ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۷۲ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۶۸ ریال، روپیه هند ۵۸۹ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۱۸۴ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۰ هزار و ۳۶ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۴ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۲ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۷۴۲ ریال.

قیمت ارز در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی‌های بانک ها، ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان تعیین شد.

صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری، ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک ها، ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان است.

نرخ خرید دلار در بانک‌ها

قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۲ هزار و ۲۳۶ تومان تعیین شد.

امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۲ هزار و ۲۳۶ تومان و ۹ ریال، قیمت یورو را ۱۳ هزار و ۸۴۳ تومان و ۳ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۵ هزار و ۸۰۱ تومان و ۷ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. همچنین امروز قیمت خرید دلار و یورو و پوند در بانک‌ها نسبت به روز قبل افزایش یافته است.

ارز مسافرتی چند؟

شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۴ هزار و ۵۳۹ تومان اعلام کرده‌اند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی، یورو را با قیمت ۱۴ هزار و ۵۳۹ تومان و ۲ ریال می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان می رسد.

مسافران خارج از کشوری می توانند با مراجعه به شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان با ارایه اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک های عامل ارائه کنند می توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

قیمت ارز بازار آزاد و صرافی ها

بررسی تابلوی صرافی های مختلف نشان می دهد که قیمت خرید دلار از ۱۲ هزار ۶۵۰ تومان تا ۱۲ هزار و ۸۲۰ تومانمتغیر بوده و این صرافی ها دلار را  با نرخ هایی مانند  ۱۲هزار و ۶۵۰ تومان؛ ۱۲هزار و ۸۰۰تومان، ۱۲هزار و ۹۲۰تومان، ۱۲ هزار و ۷۵۰تومانو … عرضه می کنند .

یورو نیز در تابلوی صرافی ها با قیمت هایی نظیر ۱۴هزار و ۵۰۰، ۱۴ هزار و ۵۵۰، ۱۴ هزار و ۴۰۰ و … خریداری می شود و در مقابل با نرخ هایی مانند ۱۴هزار و ۵۴۰ تومان، ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان، ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان ، ۱۴ هزار و … به مشتریان عرضه می شود.

پوند نیز افزایش قیمت داشته و با نرخ هایی مانند ۱۵هزار و ۴۰۰ تومان، ۱۵هزار و ۲۰۰ تومان، ۱۶هزار تومان، ۱۵هزار و ۳۰۰ تومان خریداری شده و در مقابل با قیمت هایی نظیر ۱۶هزار و ۱۰۰ تومان، ۱۶هزار و ۷۰۰ تومان، ۱۶هزار و ۳۰۰ تومان و … فروخته می شود.

 

 

منبع
خبرآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا