بورسبورس اوراق

بانکی‌ها در رادار اهالی بازار سهام قرار گرفتند/ بانک تجارت بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

امروز در بازار سهام، «افق» و «زفکا» که به تازگی عرضه اولیه آن‌ها انجام شده، ۵ درصد مثبت خوردند و معاملات آنها مورد اقبال اهالی بازار سرمایه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  در داد و ستدهای امروز تالار حافظ، پارس سرام، آهنگری تراکتورسازی ایران و فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش بیشترین بازدهی را برای سهام‌داران خود به ارمغان آوردند و در مقابل سرما آفرین، صنعتی آما و پشم شیشه ایران نیز محتمل بیشترین زیان شدند.

از طرفی امروز با توجه به اینکه کلیت بازار مثبت بود، تعداد سهم‌هایی که حداکثر میزان رشد (۵ درصد) را کسب کردند، قابل مقایسه با دو روز ابتدایی هفته نبودند. همچنین امروز گروه‌ بانکی نیز مورد استقبال بازار قرار گرفت و ارزش داد و ستدهای این گروه بالغ بر ۵۰میلیارد تومان شد.

بر اساس این گزارش، بانک تجارت، فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش و کشت و دامداری فکا بیشترین ارزش معاملات را در بازار سهام به خود اختصاص دادند. همچنین بانک ملت، ذوب‌آهن، شیر پگاه آذربایجان شرقی، کاغذ پارس، سیمان خوزستان، صنایع ملی مس و کارتن ایران نیز در بین ده شرکتی که بیشترین ارزش داد و ستد را ازآن خود کردند، جای گرفتند.

در فرابورس نیز ریل سیر کوثر، کشت ودامداری فکا و کشتیرانی خزر پربازده‌ترین و آسیا سیر ارس، توکا ریل و سرمایه‌گذاری مس سرچشمه نیز زیان‌ده ترین نماد‌ها لقب گرفتند.

photo_2019-02-18_15-34-51

photo_2019-02-18_15-34-55

 

منبع
اقتصاد آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا