بورسبورس اوراق

سود هر سهم شرکت سرمایه گذاری سپه «وسپه» افزایشی بود

نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

 

شرکت سرمایه گذاری سپه در دوره ۱۲ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، به هر سهم خود مبلغ ۳۰۵ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۲۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری سپه با سرمایه ۶ هزار و ۶۹۱ میلیارد ریال، صورت های مالی یک ساله سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری سپه در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۴۰ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۰۵ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲ هزار و ۵۱۷ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

وسپه” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به آذر ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ یک هزار و ۳۶۷ میلیارد و ۱۴۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۵۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری سپه در دوره یاد شده، با افزایش ۹ هزار و ۲۵۵ میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال به ۲۰ هزار و ۵۴۵ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال رسید.

وسپه” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۴۳۸ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به مبلغ معادل یک هزار و ۷۳۸ میلیارد و ۶۳۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۳۰۰ میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه گذاری سپه طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۹۶۳ میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال خریداری کرد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا