بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

امکان پرداخت با ارزهای رمزنگاری‌شده در پلتفرم اهدای هدیه دیجیتال Swych

سوویچ (Swych) یک پلتفرم هدیه دیجیتال است که به‌تازگی اعلام کرده که شروع به پذیرش پرداخت‌های ارزهای رمزنگاری‌شده می‌کند و قصد دارد این فناوری انقلابی را به یک روش قابل قبول برای خرید کردن و اهدای هدیه تبدیل کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از راه پرداخت، سوویچ امکان پرداخت با استفاده از پنج ارز رمزنگاری‌شده بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، لایت‌کوین، اتریوم و اتریوم کلاسیک را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

سوویچ یکی از پلفترم‌های هدیه موبایلی است که از سرویس‌هایی مانند پی‌پل، اپل‌پی، گوگل‌پی و آمازون‌پی استفاده می‌کند و در سال ۲۰۱۵ و توسط دیپاک جین راه‌اندازی شد و از سمت گروه صرافی امارات متحده عربی حمایت می‌شود که این گروه ارائه‌دهنده راهکارهای پرداخت و صرافی نقل و انتقال جهانی پول است.

همچنین بخوانید

کاری که این پلتفرم می‌کند این است که به کاربران امکان خرید و ارسال کارت‌های هدیه مجازی از بیش از ۶۰۰ خرده‌فروشی ازجمله اولدنوی، بنابا ریپابلیک، آمازون، بست‌بای، بد بث اند بیاند، گپ، تارگت، کولز، نایک، میسیز و غیره را می‌دهد.

همچنین زمانی که کاربر از برند کارت هدیه‌ای که دریافت کرده راضی نباشد به راحتی می‌تواند آن را با همان چیزی که مد نظرش است تعویض کند.

به گفته مدیرعامل این شرکت تصمیم پذیرش پرداخت‌ در قالب ارزهای رمزنگاری‌شده، از آن تصمیم‌هایی است که مزیت رقابتی بیشرتری به ما نسبت به سایر رقبایمان می‌دهد و در ادامه با اشاره به اینکه هنوز بسیاری از خرده‌فروشان هستند که اقدام به پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری‌شده نکرده‌اند، گفت که در این بازی نسبت به بقیه جلوتر قرار دارند.

به گفته جین، این شرکت تقاضاهای بسیاری مبنی بر پذیرش ارزهای رمزنگاری‌شده داشتند و باتوجه به ماموریت سوویچ که ارائه گزینه‌های انتخابی و انعطاف‌پذیری به مشتریانش است، به این ترتیب امکان پرداخت با این ارزها می‌تواند امکانات جدیدی برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

اخیرا هم پلتفرم کارت هدیه مجازی بیتریفیل هم شروع به پذیرش پرداخت‌های ارزهای رمزنگاری‌شده روی اپلیکیشن دوستیابی تیندر کرده است. به نظر می‌رسد که پلتفرم‌های کارت‌های هدیه مجازی به دنبال ادغام راهکارهای رمزنگاری‌شده در خود هستند.

البته درمورد سوویچ باید گفت که این موضوع اولین اقدام این کسب‌وکار در حوزه رمزنگاری‌شده‌ها نیست. دسامبر سال گذشته، این پلتفرم خبر از راه‌اندازی بازار خرید و هدیه جهانی مبتنی بر بلاکچین داد و هدفش از این کار هم این بود که عملکرد بالا و تسویه آنی را به افراد ارائه دهد.

این بازار مبتنی بر بلاکچین روی شبکه استلار ساخته شده و باتوجه به این اجزای بلاکچین در پس‌زمینه حضور دارند به همین دلیل کاربران سوویچ می‌توانند بدون هیچ دانش و شناخت قبلی از این فناوری، فعالیت داشته باشند.

 

منبع
Forbes و Blockmanity

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا