بانکبانک و بیمه

تجارت مشتریان، اتاق فکر مشتریان بانک تجارت

صفحه تجارت مشتریان در سایت اینترنتی بانک تجارت، به‌عنوان فضای هم‌اندیشی و بیان نظرات مشتریان این بانک راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک تجارت،  مشتریان و استفاده‌کنندگان خدمات و محصولات سازمان‌های خدماتی در واقع به عنوان ضامن بقا و پایایی آن مجموعه به شمار می‌روند. بانک‌ها نیز به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد ایران، برای تداوم حضور در بازار کسب و کار این صنعت، مشتری‌محوری را باید در دستور کار خود قرار دهند.

بانک تجارت طی سال‌های اخیر ضمن برنامه‌ریزی مدون برای ارتباط مستمر با مشتریان در سطوح مختلف و طراحی و آماده‌سازی محصولات و خدمات متناسب با درخواست‌های مختلف مشتریان، نسبت به شناسایی نیازهای آتی آنها و برقراری ارتباط مستمر با این گروه از ذینفعان اقدام کرده است.

روابط عمومی بانک تجارت، سابق بر این از طریق انتشار ویژه‌نامه تجارت مشتریان و گفت‌وگوی مستقیم با مشتریان خود، ضمن دریافت نظرات، ایده‌ها و دغدغه‌های آنها، فضایی را برای اجرای سیاست‌های بازاریابی و برقراری ارتباط با مشتریان فراهم کرده بود.

روابط عمومی بانک تجارت در همین راستا به محل فعالیت مشتریان بانک تجارت می‌رود تا ضمن شنیدن دغدغه‌ها، پیشنهادات و ایده‌ها، پیشرفت‌های اقتصادی آنها را از طریق صفحه تجارت مشتریان به ثبت رساند و بازدیدکنندگان سایت اینترنتی بانک تجارت در سطوح مختلف می‌توانند با مراجعه به این صفحه، از ایده‌های مشتریان این بانک بهره‌مند شوند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا