بانکبانک و بیمه

دوره های آموزشی اعضای کمیته ی انضباط کار بانک آغازبه کار کرد

به دنبال انتخاب و تعیین اعضای کمیته ی انضباط کار بانک در مدیریت های شعب سراسر کشور دوره های آموزشی ویژه ی نمایندگان منتخب کارکنان و مدیران ، در مدیریت شعب استان های شمال غربی و شمال شرقی کشور آغاز به کار کرد .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک در استان خراسان رضوی ، کلاس های آموزشی ویژه ی کمیته انضباط کار با شرکت نمایندگان منتخب کارکنان و مدیران استان های خراسان رضوی ، جنوبی ، شمالی و سمنان در سالن همایش مدیریت شعب بانک در مشهد برگزار شد.
بر اساس این گزارش و در جریان برگزاری دوره های آموزشی مذکور جواد دلپسند ، رییس اداره ی منابع انسانی، در سخنانی به تشریح آیین نامه انضباط کار بانک و همچنین نقش و اهداف کمیته ی فوق در راستای ارتقاء سطح سلامت روحی، روانی و معنوی کارکنان پرداخت . وی هم چنین در خصوص استقرار استانداردهای رفتاری مطلوب و نامطلوب کارکنان و استقرار استانداردهای نحوه برخورد با رفتارهای کارکنان مطالبی بیان کرد .
روابط عمومی بانک در تبریز هم در گزارشی از آغاز دوره های آموزشی نمایندگان معرفی شده د کمیته ی انضباط کار بانک در استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل و زنجان خبر داد .
بر اساس این گزارش دوره های آموزشی مذکور نیز با شرکت نمایندگان منتخب و با حضور جواد دلپسند ، رئیس اداره ی منابع انسانی بانک در سالن همایش مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی برگزار شد .
شایان ذکر است در این دوره های آموزشی رئیس منابع انسانی بانک ضمن تشریح کلیه ی فصول آیین نامه ی کمیته ی مذکور به سؤالات شرکت کنندگان پاسخ گفت .

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا