بانکبانک و بیمه

سامانه جامع وصول مطالبات بانک توسعه صادرات راه اندازی شد

 

دکتر صالح آبادی در آیین رونمایی از سامانه جامع وصول مطالبات بانک توسعه صادرات گفت : برای استفاده از تکنولوژی های جدید مانند بلاک چین در بانک آمادگی داریم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، دکتر علی صالح آبادی با اعلام این مطلب افزود: سامانه وصول مطالبات کمک می کند تا فرایند ارائه خدمت از زمان پرداخت تسهیلات تا وصول اقساط و بازپرداخت آن تحت کنترل و پیگیری باشد.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات اضافه کرد: اتصال سامانه‌های متعددی که در بانک با هدف بهبود خدمات به مشتریان ارائه می شود بسیار اهمیت دارد چرا که جزیره ای عمل کردن هر سامانه موجب مغایرت های محاسباتی و آماری می شود.
وی اظهارداشت : علاوه بر لزوم به روز شدن سامانه ها همزمان با یکدیگر و ارتباط و اتصال آنها، استفاده از آخرین تکنولوژی های روز برای ارتقا سیستم ها ضروری است.
دکتر صالح آبادی همچنین نسبت به افتتاح فاز ۲ این سامانه ابراز امیدواری کرد.
عشرت عدالت مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه صادرات نیز در این مراسم گفت: سیستم جامع سامانه وصول مطالبات بانک با اهداف چون یکپارچه سازی و مکانیزاسیون فراینده وصول مطالبات، تعامل بین ارکان اعتباری و رفع نیازمندیهای ذینفعان راه اندازی شده است.
به گفته وی، این سامانه ویژگیهایی چون قابلیت دسترسی با سرعت بالا، ارتباط سامانه با سایر سیستم ها، مشاهده تاریخچه مطالبات و امکان خروجی به سیستم مدیریت ریسک و رتبه بندی را دارا خواهد بود.
سامانه جامع وصول مطالبات بانک توسعه صادرات ایران با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران این بانک راه‌اندازی شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا