اقتصاد کلان

نرخ ارز در آخرین روز بهمن ماه

نرخ رسمی ۲۶ارز مانند یورو و پوند کاهش یافته و در مقابل نرخ ارز مسافرتی نسبت به روز گذشته بالا رفته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در آخرین روز بهمن ماه،  نرخ ۱۰ ارز نسبت به روز دوشنبه افزایش و نرخ ۲۶ واحد پولی دیگر مانند یورو و پوند کاهش یافت و نرخ ۱۱ ارز دیگر از جمله دلار نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «سه‌شنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۷» بدون تغییر نسبت به روز شنبه ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین امروز هر پوند انگلیس با ۶۸ ریال کاهش ۵۴ هزار و ۱۷۰ ریال و هر یورو نیز با ۷۶ ریال افت ۴۷ هزار و ۴۴۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

همچنین بخوانید

قیمت ارز ۳۰ بهمن

قیمت ارز در صرافی ملی 

قیمت ارز در صرافی ملی

نرخ دلار در صرافی‌های بانک ها، ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است. 

صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری، ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک ها، ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان است.

قیمت خرید و فروش دلار و یورو نسبت به نرخ های پایانی دیروز در صرافی های بانکی کاهش یافته است.

نرخ خرید ارز در بانک‌ها

قیمت خرید ارز در بانک ها

قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۲ هزار و ۴۳۱ تومان تعیین شد.

امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۲ هزار و ۴۳۱ تومان و یک ریال، قیمت یورو را ۱۴ هزار و ۴۲ تومان و یک ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۶ هزار و ۳۵ تومان و ۳ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

گفتنی است، امروز (۳۰بهمن ماه) قیمت خرید دلار و یورو و پوند در بانک‌ها نسبت به روز قبل افزایش یافته است.

ارز مسافرتی چند؟‌

ارز مسافرتی

شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۴ هزار و ۷۴۸ تومان اعلام کرده‌اند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی، یورو را با قیمت ۱۴ هزار و ۷۴۸ تومان و یک ریال می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۴ هزار و ۷۶۰ تومان می رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز قبل افزایش یافته است.

مسافران با مراجعه شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان و با  ارائه اسناد و مدارک خواسته شده می توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

نرخ ارز در بازار آزاد 

بررسی بازار نشان می دهد، نرخ ارزهای مختلف نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. 

دلار آمریکا ۱۳ هزار  و ۱۰۰ تومان، پوند ۱۷هزار تومان، یورو ۱۴هزار و ۹۰۰ تومان، دلار کانادا ۱۰هزار تومان و …  داد و ستد می شود.

 

 

منبع
خبرآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا