بانک و بیمهبیمه

رییس هیات مدیره بیمه سرمد از شعب آزادی و صفائیه کرمان بانک صادرات قدردانی کرد

رییس هیات مدیره بیمه سرمد، از شعب آزادی و صفائیه بانک صادرات در این شهر به دلیل فعالیت مطلوب در حوزه بیمه نامه های طرح نسیم، قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر مجتبی کاتب با حضور در محل دو شعبه بانک صادرات در این استان، از حمید رنجبر و مصطفی حسن شاهی راویز روسای شعب آزادی و صفائیه کرمان تشکر کرد و گفت: توسعه همکاری های مشترک بانک-بیمه بسیاری از نیازهای مشتریان این دو نهاد را مرتفع می سازد و ضریب رضایتمندی آنان را افزایش می دهد.
کاتب، طرح نسیم بیمه سرمد را بسته کاملی از خدمات بیمه ای عنوان کرد و افزود: بیمه سرمد تمام تلاش خود را در برای ارائه خدمات بیمه ای مورد نیاز خانواده بزرگ بانک صادرات و شرکت های تابعه اعم از کارکنان و مشتریان با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن به کار بسته و در سال آینده برنامه ریزی های جامع تری در این خصوص ارائه خواهد کرد.
در این مراسم امین ترابی گل سفیدی مدیر شعب بانک صادرات استان کرمان بیمه سرمد را عضو مهمی از خانواده بزرگ بانک صادرات برشمرد و توسعه همکاری های مشترک بانک و بیمه را از طریق ارائه محصولات متنوع و مشترک به مشتریان در این منطقه مورد توجه قرار داد.

دیدار با کارگران شرکت های سیمان کرمان و سیتکو در محل کارخانه
رییس هیات مدیره بیمه سرمد در حاشیه سفر خود به شهر کرمان، با مدیران شرکت های سیمان کرمان و سیتکو دیدار و گفت و گو کرد.
این دیدار که در محل کارخانه این شرکت ها با هدف رضایت سنجی از خدمات بیمه سرمد به کارگران مجموعه برگزار شد، دکتر کاتب به اتفاق رحمانی و تابش مدیران شرکت های مذکور از نزدیک با کارگران به گفت و گو نشست و مشکلات و مسائل آنان را جویا شد.
در این بازدید درصد بالایی از کارگران کارخانه از ارائه خدمات بیمه سرمد اظهار رضایت کردند و در خصوص مسائل مطروحه نیز راهکارها و دستورات لازم ارائه شد.

لزوم ایجاد انگیزه در نمایندگان
همچنین رییس هیات مدیره بیمه سرمد در نشستی صمیمی با نمایندگان استان کرمان این شرکت از نزدیک با شرایط همکاران این استان آگاه شد.
دکتر کاتب در این دیدار، شبکه فروش را بازوان قدرتمند یک شرکت بیمه برشمرد و افزود: خوشبختانه در سال ۹۷، توسعه شعب در سراسر کشور و در تمام استان ها با هدف تکمیل زنجیره خدمت رسانی محقق شد و توسعه و پالایش نمایندگان نیز در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه، ایجاد انگیزه در نمایندگان به عنوان یکی از مهمترین محورهای این شرکت در حوزه شبکه فروش در سال جاری و سال پیش رو خواهد بود، از اجرای جشنواره های جدید در این حوزه خبر داد.
این گزارش می افزاید، حسن طاهری بازرس ویژه شرکت، اکبر رواقی معاون فنی بیمه های اشخاص، مجید حبیبی معاون فنی بیمه های اموال، حمیدرضا کتیرایی مدیر استان ها و شبکه فروش، حسین قربانی مدیر بیمه های آتش سوزی، الهام جلوی مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی و مهسا فامیلی مدیر بیمه سرمد در استان کرمان در این بازدیدها، دکتر کاتب را همراهی کردند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا