بورسبورس اوراق

قندی‌ها و برخی از نماد‌های فلزات اساسی مورد اقبال بازار قرار گرفتند/ سرمایه‌گذاری صنعت بیمه بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد

در داد و ستد‌های امروز تالار حافظ، فروشگاه‌های زنجریه ای افق کوروش، قند اصفهان و پارس سرام بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  امروز برخی‌ تک سهم‌های گروه فلزات اساسی مانند، فولاد خوزستان و صنایع ملی مس ایران و همچنین تمامی نمادهای گروه قندی به غیر از «قشکر» مورد اقبال بازار قرار گرفتند و روند صعودی را طی کردند.

همچنین بخوانید

بر اساس این گزارش، حمل و نقل بین الملل خلیح فارس، کربن ایران و صنایع خاک چینی ایران متحمل بیشترین زیان در بین شرکت‌های بورسی شدند.

از سویی سرمایه‌گذاری صنعت بیمه نیز بیشترین ارزش داد و ستد‌ها را در بازار سهام به خود اختصاص داد. صنایع ملی مس، کارتن ایران،کشت و دامداری فکا، ذوب آهن، افق کوروش، بانک تجارت، فولاد خوزستان، سیمان خوزستان و های‌وب نیز بعد از«وبیمه» بیشترین ارزش معاملات در بازار را ازآن خود کردند.

در فرابورس نیز بیمه کوثر، کشت و دام قیام اصفهان و کشتیرانی دریای خزر پربازده ترین شرکت ‌ها لقب گرفتند و در مقابل نیز شیر پگاه آذربایجان شرقی، شرکت صنایع غذایی مینو شرق و آسیا سیر ارس نیز زیان‌ده ترین شرکت‌ها بودند.

photo_2019-02-19_16-35-15

photo_2019-02-19_16-31-01

 

منبع
اقتصاد آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا