بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

کاربران توییتر می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن Tippin پاداش بیت‌کوینی ارسال کنند

کاربران توییتر اکنون می‌توانند در صورتی که از توییت منتشرشده‌ای خوششان آمده باشد، مبلغ بسیار کوچکی بیت‌کوین به‌عنوان پاداش ارسال کنند. اپلیکیشن جدیدی به نام تیپین (Tippin) به‌عنوان یک افزونه جدید در مرورگر کروم راه‌اندازی شده و فعلا برای کاربران این مرورگر فعال است. این اپلیکیشن به افراد امکان ارسال پرداخت‌های بیت‌کوینی روی شبکه Lightning را می‌دهد. این شبکه یک مسیر سریع و ارزان برای ارسال و دریافت بیت‌کوین محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شبکه Lightning راهی برای تبدیل و انجام نقل و انتقالات بیت‌کوین در مقیاسی وسیع و قابل کنترل است. با اینکه این شبکه برای رسیدگی به پرداخت‌های بیت‌کوین راه‌اندازی شده اما قابلیت توسعه و استفاده از آن برای انجام پرداخت با دیگر ارزهای رمزنگاری‌شده را نیز دارد.

زمانی که افراد این افزونه را فعال کنند، لوگوی Lightning داخل هر توییت و کنار کلمه «لایک» و «بازتوییت» ظاهر می‌شود.

همچنین بخوانید

این اپلیکیشن بر مبنای یکی از ایده‌ها و نکات اصلی مربوط به فروش بیت‌کوین است: ارسال پرداخت‌های جزئی به دیگر افراد. سرجیو آبریل مهندس اپلیکیشن تیپین با اشاره به کاربرپسند بودن این سرویس می‌گوید: «به نظر من این اپلیکیشن از طریق شبکه Lightning به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا می‌کند. این اولین باری است که ما می‌توانیم بدون هیچ هزینه‌ای و بسیار سریع، ارسال مقادیر کوچک و جزئی را انجام دهیم»

تنها چیزی که افرد برای استفاده از تیپین نیاز دارند یک حساب توییتر است. به گفته آبریل استارت راه‌اندازی این اپلیکیشن چند ماه پیش و به‌عنوان یک پروژه جانبی شخصی شروع شد تا فهم و درک او را نسبت به شبکه Lightning بالا ببرد اما کم‌کم این پروژه شروع به بزرگ شدن کرد.

البته آبریل طرح و برنامه‌های دیگری هم برای آینده تیپین در نظر دارد و قصد دارد تا دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را هم پوشش دهد.

 

 

 

منبع
راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا