بانکبانک و بیمه

بازدیدفتاحی عضوهیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از طرح‌های استان البرز

سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون به همراه مدیران امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، امور حقوقی و رئیس اداره امور ریسک، از ۵ طرح اقتصادی و اشتغال‌زا در استان البرز بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، ‌ فتاحی ضمن بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری دانیال، این مجموعه را یکی از مجموعه‌های گردشگری مطرح ملی دانست که با بهره‌مندی از تسهیلات ۱۰۰ میلیارد ریالی از محل تفاهم‌نامه بین بانک توسعه تعاون و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به این بانک معرفی‌شده است.

عضو هیئت‌مدیره ضمن بازدید از شرکت دانش‌بنیان پسوک آن شرکت را یکی دیگر از طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زای استان البرز برشمرد و افزود: مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری به این شرکت اختصاص‌یافته است.

وی در ادامه بازدیدهایش در استان البرز از شرکت مهگل بهینه وزین تولیدکننده کره گیاهی نیز بازدید به عمل آورد در ادامه اظهار نمود: مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال نیز برای این شرکت از محل تسهیلات این بانک پرداخت‌شده است.

فتاحی همچنین از شرکت رضوان شکلات بانام تجاری باراکا نیز بازدید به عمل آورد. گفتنی است میزان پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون به این شرکت به میزان ۷۰ میلیارد ریال می‌باشد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا