ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

سامسونگ بیش از ۲ میلیارد دستگاه گوشی گلکسی در عرض ۱۰ سال فروخته است

بیش از ۲ میلیارد دستگاه گوشی گلکسی سامسونگ در ده سال گذشته فروخته شده است. دی جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل در جریان مراسم آنپکد ۲۰۱۹، آمار جالبی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، شرکت سامسونگ به مناسبت دهمین سالگرد سری گوشی های پرچمدار خود یعنی سری اس، در مراسم آنپکد ۲۰۱۹ از گوشی جدید گلکسی اس ۱۰ (Samsung Galaxy S10) رونمایی کرد. این غول کره‌ای در یک دهه گذشته، گوشی های هوشمند موفق و بزرگی را تولید و عرضه کرده و با وجود چالش‌های مختلف، این شرکت همچنین یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان گوشی های هوشمند در جهان است.

آمار فروش گوشی گلکسی سامسونگ

در جریان مراسم آنپکد ۲۰۱۹ سامسونگ اعلام شده که در ده سال گذشته، تعداد زیادی گوشی گلکسی سامسونگ در سراسر جهان فروخته شده است. دی جی کو، مدیرعامل شرکت سامسونگ موبایل در این مراسم گفت سامسونگ از سال ۲۰۱۰ تاکنون بیش از ۲ میلیارد دستگاه گوشی سری Galaxy فروخته است و این قطعا یک دستاورد باورنکردنی به شمار می‌رود.

همچنین بخوانید

البته دی جی کو مشخص نکرد که کدام یک از گوشی های سامسونگ در این آمار در نظر گرفته شده، اما به نظر می‌رسد که آمار اعلام شده از سوی مدیرعامل سامسونگ موبایل بیشتر شامل گلکسی S و گلکسی Note می‌شود و البته نباید سری گلکسی A، گلکسی J و گلکسی C را نیز نادیده گرفت.

بدیهی است که این آمار فروش گوشی های Galaxy سامسونگ دستاورد بسیار بزرگی برای این کمپانی کره‌ای محسوب می‌شود. حالا سامسونگ با عرضه گوشی منعطف گلکسی فولد (Galaxy Fold) قصد دارد به مسیر خود ادامه دهد و مطمئنا طرفداران سامسونگ بسیار هیجان‌زده هستند تا ببیند این شرکت چه چیزهایی را در آینده ارائه خواهد کرد.

 

منبع
گجت نیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا