بورسبورس اوراق

فاینکس باید به راه خود ادامه دهد

ابوالفضل شهرآبادی:

 

ابوالفضل شهرآبادی برگزاری نمایشگاه های بورس، بانک و بیمه را در دوره‌های پیش مثبت ارزیابی کرد و گفت: این نمایشگاه با وجود افت و خیزهای فراوان، مسیر رو به رشدی را طی کرده به طوری که به عنوان یک برند برای بازار سرمایه شناخته شده است. از این رو باید به مسیر ادامه دهد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از بورس پرس، ابوالفضل شهرآبادی، معاون شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان ضمن ارزیابی نمایشگاه های بورس، بانک و بیمه در دوره‌های پیش، عنوان کرد: یکی از دستاوردهای اصلی این نمایشگاه در یازده دوره قبل، آشنا کردن مردم با بازار سرمایه، توسعه بازار و فرهنگسازی است. فاینکس برای شرکت ها در برندسازی و دیده شدن کمک شایانی کرده است. حضور در نمایشگاه راهی برای ارتباط بیشتر با مشتریان به طور رو در رو و راحت تر است. از این طریق می‌توانیم تبادل نظر مناسبتری با مصرف‌کنندگان محصولات داشته باشیم.

وی برگزاری نمایشگاه را دریچه خوبی برای تعامل فعالان بازارسرمایه و همچنین آشنایی مراجعه‌کنندگان با بازارسرمایه دانست و تاکید کرد: بهتر است برای بدست آوردن نتایج بهتری از این نمایشگاه، مراجعه‌کنندگان دسته‌بندی و تفکیک شوند به طور مثال مراجعه‌کنندگان ناآشنا، متوسط و حرفه‌ای و مدیریت نمایشگاه، شرکت‌کنندگان (غرفه‌داران) را جهت اختصاص محصول و برنامه برای هر سه گروه و در محل‌های مشخص توجیه کند. این برنامه‌ها می‌تواند شامل، کلاس‌های آموزشی، بروشورها و رخدادهای مختلف باشد که به این ترتیب می‌تواند با توجه به نیازهای مخاطبان مفیدتر واقع شود.

شهرآبادی به برخی محورهای کلی برنامه‌های سال جاری شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان اشاره کرد و گفت: هنوز جزییات این برنامه‌ها به طور دقیق مشخص نشده اما بازاریابی برای مشتریان جدید از طریق نمایشگاه، معرفی ابزارهای موجود مانند صندوق‌های مختلف و توسعه ارتباطات برخی از محور های مدنظر است.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ( فاینکس ۲۰۱۹) از تاریخ دوم تا پنجم فروردین ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. شرکت های علاقه مند به مشارکت در این رویداد برای اطلاع از جزئیات می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir مراجعه کنند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا