بانکبانک و بیمه

ارزیابی عملکرد شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان آذربایجان شرقی

عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد شعب، شناسایی ظرفیت و پتانسیل‌های موجود و اقدامات انجام شده در زمینه جذب منابع، تخصیص بهینه مصارف و پیگیری وصول مطالبات به استان آذربایجان شرقی سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامی، در بازدید از شعب و دوایر ستادی مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی ضمن ارزیابی آمار عملکرد شعب در حوزه های مختلف از تلاش جمعی برای دستیابی به ارتقاء شاخص های بانکی و رشد ۴۰ درصدی منابع قرض الحسنه در سال جاری تقدیر کرد.
امامی، در این بازدیدها بر اهمیت مدیریت و نظارت دقیق بر منابع، تلاش برای جذب سهم بیشتری از بازارهای موجود و ارائه مطلوب‌تر خدمات بانکی و تسهیلات به نیازمندان واقعی جامعه تاکید کرد و گفت: کمیته های راهبرد شعب با هدف شناخت دقیق و جهت دهی به فعالیتهای بازاریابی در راستای اهداف عالی بانک تشکیل شده اند.
وی آگاهی و اطلاعات کامل روسای شعب در خصوص مسائل کلان اقتصادی،ظرفیت ها و توانمندی های بومی را حیاتی دانست و افزود: استان آذربایجان شرقی از ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه های مختلف برخوردار است و باید در بحث منابع به جایگاه واقعی خود دست یابد.
عیسی امامی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال گذشته با ۸۳ درصد و در سال جاری با بیش از ۴۰ درصد رشد منابع رتبه اول در سیستم بانکی را دارد. عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: این بانک در آمار تسهیلات پرداختی نیز از بانک های بزرگ کشور پیشی گرفته است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا