امور زیربناییراه و ساختمان

احداث ۱۵ هزار واحد مسکونی در پردیس

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی در راستای برنامه جدید دولت برای تامین بخشی از نیاز بازار مسکن در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مهدی هدایت در برنامه « روی خط بازار » رادیو اقتصاد افزود: هم اکنون عملیات آماده سازی جهت ساخت این واحدها در شهرجدید پردیس آغاز شده است.

وی اظهارداشت: همچنین عملیات زیربلوک های بخشی از پروژه های مزبور نیز برای اجرای فنداسیون در حال انجام است.

همچنین بخوانید

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: دولت به منظورتعادل سازی بحث قیمت واحدهای مسکونی و افزایش تولید مسکن برنامه جدیدی در این زمینه ارائه کرده است.

وی افزود: بخشی از برنامه تولید مسکن دولت در شهرهای جدید کشور به خصوص اطراف تهران اتفاق خواهد افتاد.

هدایت اظهارداشت: برای اینکه بتوان از ظرفیت بخش خصوصی در جهت تولید مسکن استفاده کرد خوشبختانه برنامه مناسبی تدوین و هم اکنون در مرحله عملیاتی شدن است.

وی به رادیو اقتصاد گفت: واقع مطلب اینکه در جهت کمک به تحقق پذیری برنامه تولید مسکن ابتدا پولی بابت زمین در شهرهای جدید از سازنده ها دریافت نمی شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: بعد از اینکه این واحدها ساخته و به مرحله عرضه به مصرف کننده ها رسید هزینه زمین از مصرف کنندگان وصول می شود.

وی در ادامه یادآورشد: بدون شک با توجه به ظرفیت های که در شهرهای جدید به لحاظ زمین وجود دارد برنامه تولید مسکن صد درصد در این شهرها عملیاتی خواهد شد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا