بانکبانک و بیمه

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب چیذر، دولت و دروس در شهر تهران

حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین در راستای سیاست بازدید ادواری از شعب بانک، روز چهارشنبه ۸ اسفند ماه از شعب چیذر، دولت و دروس در شهر تهران بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان شعب مذکور دیدار کرد و در جریان امور جاری این شعب قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیأت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه و همچنین وضعیت مکانی مورد بررسی قرار داده و راهکارهای لازم را ارائه دادند.

شعبه دولت

بر اساس این گزارش عاطفه قدوسی رئیس شعبه چیذر، مریم اکبری رئیس شعبه دولت و نسرین ملکی رئیس شعبه دروس، با خوشامدگویی به مدیران ارشد بانک برای حضور و بازدید از شعب، از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازدیدها را افزایش انگیزه کاری و دلگرمی بیشتر عنوان کردند.

گفتنی است در جریان این بازدیدها تهرانفر مدیرعامل بانک و هیات همراه وی، با یکایک کارکنان این شعب دیداری صمیمانه داشتند و در جریان نظرات، پیشنهادها و درخواست‌های آنان قرار گرفتند.

شعبه دروس

بر اساس این گزارش تهرانفر در جریان این بازدیدها از همکاران این شعب خواست برای بهبود عملکرد کلی بانک و به ویژه شعب، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را به طور مستمر و منظم با مدیریت امور شعب و همچنین مدیران ارشد بانک مطرح کنند.

وی همچنین افزود: مشتریان با کارکنان شعب ارتباط مستقیم و رودررو دارند و با سهولت بیشتری می‌توانند در جریان نظرات، درخواست‌ها و پیشنهادهای مشتریان قرار بگیرند. معرفی محصولات جدید به مشتریان بانک از طریق شعب صورت می‌گیرد و بنابراین نواقص و کاستی‌های احتمالی نیز برای بهبود، تکمیل و اصلاح ابزارها و محصولات، باید از طریق شعب به مدیران ارشد انتقال یابد.

شعبه چیذر

وی همچنین گفت: حمایت همه‌جانبه از شعب و تسریع در رسیدگی به نیازها، درخواست‌ها و مشکلات آنان از اولویت‌های اصلی تمامی مدیریت‌های ستادی است و آمادگی کامل وجود دارد تا با هم‌فکری و تعامل صف و ستاد، عملکرد کلی بانک را ارتقاء ببخشیم.

بر اساس این گزارش در پایان جلسه کاری مدیران ارشد با روسا و معاونین شعب، تهرانفر در دیداری صمیمانه با یکایک همکاران این شعب، از زحمات و تلاش های آنان تقدیر به عمل آورد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا