بانکبانک و بیمهبیمه

نشست هم اندیشی مدیران بانک ملت و شرکت بیمه “ما” دراستان بوشهر

جلسه هم اندیشی معاونین شرکت بیمه “ما” و مدیر بانک ملت استان بوشهر با حضور نمایندگان شبکه فروش استان بوشهر برگزار و بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت های بانک ملت شعبه بوشهر تاکید شد

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه “ما” ، در این نشست صمیمانه که با حضور معاون فنی، معاون شبکه فروش و توسعه بازار و مدیر امور شعب ،نمایندگان وکارگزاران بیمه “ما” و کیوانی مدیر بانک ملت استان بوشهر برگزار شد.

 کیوانی سرپرست بانک ملت استان بوشهر گفت: استقرار میزهای بیمه ای در شعب بانک و استفاده از ظرفیت های بانک ملت اهمیت بسیاری دارد.

همچنین بخوانید

معاون فنی شرکت به کسب جایزه  “حمایت از کارمندان ” منا ۲۰۱۹ اشاره کرد و گفت: شرکت بیمه “ما” در میان شرکت های بزرگ و ثروتمند بین المللی و منطقه حائز رتبه نخست در خصوص حمایت از کارمندان شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کسب  این موفقیت مرهون تلاش و الطاف مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و حمایت های سهامداران عمده و سعی و کوشش پرسنل است .

معاون شبکه فروش و توسعه بازار، ضمن اعلام تحقق ۱۱۷ درصدی برنامه عملیاتی شعبه بوشهر و تشریح اقدامات انجام شده از سوی این شعبه برای خدمت رسانی ‏ویژه به بیمه گذاران استان خاطرنشان کرد: مهم ترین نکته در شرکت بیمه “ما” انجام هرچه بهتر تعهدات و جلب رضایت بیمه گذاران است و در این راستا همکاران من تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات شایسته و مبتنی بر نیاز و شأن خواهند داشت.

از طريق
احمد گردان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا