بانکبانک و بیمه

در این شرایط اقتصادی باید کنار مردم ایستاد و خدمت کرد

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سومین سمینار سراسری مدیران اظهارداشت: خدمات و طرح های تسهیلاتی قرض الحسنه این بانک می تواند به بهبود معیشت آحاد جامعه کمک کند از این رو لازم است تا در شرایط کنونی اقتصاد در کنار مردم ایستاد و به آنان خدمت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حسن تلیکانی با اشاره به شرایط اقتصادی در سال جاری بیان داشت: امسال همکاران ما با توجه به وضعیت اقتصادی کشور پس از ۱۱ سال تمرینات جدیدی را برای مدیریت منابع و مصارف و کنترل شاخص های بانکی تجربه نمودند.
وی افزود: فعالیت بانکداری یک کار حرفه ای است و نیاز است تا همکاران برای قرار گرفتن در موقعیت های مختلف اقتصادی مهارت آموزی کنند؛ کارکنان باید جذب بهینه منابع و تخصیص صحیح مصارف را تمرین کنند تا در مواجهه با فرصت های گوناگون بهترین عملکرد را داشته باشند.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکید بر رعایت دقیق سیاست های اعتباری اظهارداشت: برای ادامه روند پیشرفت مطلوب بانک، نیاز است تا شاخص های بانکی به ویژه نسبت مصارف به منابع را مدیریت و کنترل کنیم تا افراد بیشتری از مزایای خدمات قابل ارائه بهره مند شوند.
وی پیگیری وصول مطالبات را نیز امری ضروری دانست و تصریح کرد: پایین بودن میزان مطالبات در بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از مزیت های آن تلقی می شود و جا دارد تا از استان های چهارمحال و بختیاری، البرز و شعبه مستقل مرکزی که با کاهش میزان مطالبات همراه بودند، تقدیر و تشکر کنم.
تلیکانی از تلاش همکاران برای افزایش سهم بانک از منابع و بازارهای هدف تقدیر کر د و گفت: امسال نیز نزدیک به ۴۵ درصد رشد منابع داشتیم و چهارمین بانک در شبکه بانکی هستیم که بالاترین نرخ رشد را دارد.
وی با اشاره به اقدامات موثر صورت گرفته در راستای حمایت از کالا و خدمات ایرانی، خاطرنشان کرد: در این زمینه تفاهمنامه هایی با شرکت سهامی فرش ایران، فروشگاه های زنجیره ای و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد برای حمایت از کلای تولید داخل وهمچنین تفاهمنامه هایی با شرکت های بیمه ای، ستاد ممیزی شهرداری ها و شرکت های آب و فاضلاب برای کمک بهبوده ارائه خدمات شهروندی امضاء شده است.
وی افزود: در شرایط کنونی اقتصاد باید در کنار مردم ایستاد و از تمامی ظرفیت های بانک برای ارائه بهترین خدمت به آنان استفاده کرد

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا