بانکبانک و بیمه

انتخاب شرکت لیزینگ کارآفرین به عنوان لیزینگ برتر کشور در سال ۱۳۹۷

در اجلاس طرح انتخاب ملی، از شرکت لیزینگ کارآفرین به عنوان لیزینگ برتر کشور در سال ۱۳۹۷ تجلیل شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، بزرگ‌ترین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران تحت عنوان «طرح انتخاب ملی»، روز یکشنبه ۱۲ اسفند ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این اجلاس که با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهوری و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عیسی منصوری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سیده حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع و معاون مجلس شورای اسلامی، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از نمایندگان مجلس و مسئولین کشوری مربوطه برگزار شد، از شرکت‌های نوآور در زمینه فروش، محصولات و ارائه خدمات جدید و نوآورانه تجلیل به عمل آمد.

در این اجلاس، لوح تقدیر و گواهی جایزه بین‌المللی بالاترین سطح دانش و تخصص در خدمات لیزینگ از سوی اتحادیه اروپا و همچنین نشان ملی رتبه نخست تعهد و وفاداری به مشتریان در صنعت لیزینگ، به شرکت لیزینگ کارآفرین اعطا شد و این شرکت به عنوان لیزینگ برتر کشور در سال ۱۳۹۷ انتخاب گردید. همچنین محمد سبزوی مدیرعامل این شرکت موفق به دریافت تندیس سیمرغ زرین مدیریت خلاق در صنعت لیزینگ شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا