بانکبورس اوراق

جزییات واگذاری سهام بانک اقتصاد نوین «ونوین»

در کدال منتشر شد؛

بانک اقتصاد نوین با انتشار اطلاعیه ای خبر از واگذاری سهام به صورت اقساط ۵ ساله (هر سال یک قسط) به نرخ ۱۵ درصد در تاریخ ۲۱ اسفند ماه ۱۳۹۷ داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سنا،  بانک اقتصاد نوین با سرمایه ۱۳ میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال در تاریخ ۲۱ اسفند ماه سال جاری اقدام به واگذاری ۶ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه نوین خواهد کرد.

قیمت واگذاری هر سهم ۳ هزار و ۷۲۹ ریال و جمع مبلغ مورد معامله یک هزار و ۵۶۶ میلیارد و ۱۵۷ میلیون ریال خواهد بود. همچنین بهای تمام شده سهام یا حق تقدم واگذار شده در دفاتر شرکت به مبلغ ۴۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و سود و زیان واگذاری پس از کسر مخارج انتقال مبلغ یک هزار و ۱۲۹ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال برآورد شده است.

براساس این اطلاعیه، درصد مالکیت قبل از واگذاری ۳۳ درصد و درصد واگذار شده جاری معادل ۶ درصد و نیز درصد مالکیت ناشر در شرکت واگذار شده پس از واگذاری ۲۷ درصد اعلام شده است.

همچنین این گزارش می‌افزاید، تعداد ۴۲۰ میلیون سهم به مبلغ نقدی دو هزار و ۵۰۰ ریال و در قالب اقساط ۵ ساله با نرخ ۱۵ درصد به شرکت واگذار شده است که از این بابت سود حصه‌ی نقدی معادل مبلغ  ۶۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده و مبلغ ۵۱۶ میلیارد و ۱۵۷ میلیون ریال سود سنوات آتی خواهد بود که به مرور و پس از وصول اقساط شناسایی خواهد شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا