بانکبانک و بیمه

برنده خودروی ۲۰۶ جشنواره باشگاه مشتریان تجارت مشخص شد

هفتمین خودروی ۲۰۶ ، جایزه ویژه جشنواره حساب‌های جاری باشگاه مشتریان بانک تجارت به مهدی اسماعیلی مشتری شعبه مرکزی چابهار رسید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک تجارت، مراسم قرعه‌کشی هفتمین دوره جشنواره حساب‌های جاری باشگاه مشتریان بانک تجارت صبح سه شنبه بیست و یکم اسفندماه با حضور کاظم‌پور رئیس اداره برنامه‌ریزی و توسعه بازار و سامری مدیرعامل شرکت چابک تجارت آسیا و نمایندگان مدیریت امور حراست و اداره‌های روابط عمومی، کارت و خدمات نوین بانک تجارت برگزار و برندگان جوایز این دوره شامل یک دستگاه خودروی ۲۰۶ و تعداد ۱۲۰ جایزه مصنوعات چرمی نفیس به قید قرعه و با روش گوی و گردونه مشخص شدند.

در قرعه‌کشی این دوره مهدی اسماعیلی مشتری شعبه “مرکزی چابهار” در استان سیستان و بلوچستان برنده خودروی ۲۰۶ شد و جایزه مصنوعات چرمی به ۱۲۰ نفر از اعضای باشگاه مشتریان رسید.
اسامی برندگان این دوره قرعه‌کشی در پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir و پایگاه اینترنتی باشگاه مشتریان بانک تجارت به نشانیwww.tejaratclub.ir قابل مشاهده است. علاقمندان می‌توانند با افزایش مانده انواع حساب‌های جاری خود نزد بانک تجارت در این جشنواره شرکت کرده و به ازای هر ۵۰۰ هزارریال موجودی ماهانه از یک شانس در قرعه کشی برخوردار شوند.
جشنواره حساب‌های جاری باشگاه مشتریان در هشت مرحله از مرداد ماه سال جاری آغاز شده و تا فروردین ماه سال ۱۳۹۸ ادامه دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا