امور زیربناییراه و ساختمان

CIP IKA خدمات تشریفات ویژه فرودگاه امام خمینی برای مسافران

Cip فرودگاه امام مخصوص افرادی که زمان برایشان اهمیت زیادی دارد. بخشی از فرودگاه امام به مسافرانی اختصاص دارد که از در خانه تا در هواپیما را از خدمات تشریفاتی ویژه استفاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، Commercial Important Person  (CIP) فرودگاه امام مخصوص افرادی است که زمان برایشان اهمیت زیادی دارد. افرادی با مشغله کاری زیاد . مدیران، تجار و.. متقاضیان این خدمات هستند.خدمات ویژه فرودگاه امام موجب مدیریت و بهینه سازی در زمان می‌گردد.

خدمات قابل ارائه به VIP و CIP در فرودگاه، هتل، سالن‌های همایش و ترانسفر تشریفاتی فرودگاه امام تقریبا یکسان و تفاوت عمده بین این دو در تامین امنیت  و خدمات برای وجود ندارد.

طبق مقررات فرودگاه‌های بین المللی مسافر حداقل باید ۲ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشد تا تشریفات خروج از کشور را در نقطه صفر مرزی انجام دهند.

حال اینکه اگر دریافت ارز دولتی و مسافری به این پروسه اضافه شود باید حداقل ۳ ساعت در روزهای کم سفر و حداقل ۴ ساعت در روزهای پر سفر قبل از ساعت پرواز در فرودگاه حاضر باشند. اما عده ای از مسافران در دقیقه ۹۰ به فرودگاه می رسند و با پرواز خود به مقصد می رسند.

‌شرکت سعادت رنت خدمات تشریفاتی CIP فرودگاه امام را ارائه میدهد.هیچ محدودیتی برای استفاده مسافران از امکانات  فرودگاه امام cip وجود ندارد،‌‌‌ در این مجموعه مسافران بدون عبور از گیت های مختلف فرودگاه سوار هواپیما می شوند.

بخشی از فرودگاه حضرت امام به مسافرانی اختصاص دارد که از در خانه تا در هواپیما را از خدمات تشریفاتی ویژه استفاده می کنند. این مسافران در هیچ یک از گیت های فرودگاه امام خمینی پشت صف نمی مانند و تمام چک های فرودگاهی از جمله تحویل بار و گیت گذرنامه توسط کارکنان فرودگاه انجام می شوند . مسافر در تمام طول این مدت در سوئیت خود در حال استراحت قبل از سفر است.

photo_۲۰۱۹-۰۳-۱۴_۱۴-۱۴-۰۳

قیمت cip فرودگاه امام

 شرکت سعادت رنت ارائه دهنده خدمات تشریفات فرودگاه امام میباشد.با توجه به هزینه های استفاده از خدمات جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه ،هزینه ورودی هر نفر ۴۹۴ هزار تومان در حدود۳۸ یورو  میباشد. هزینه راهنما یا مشایعت کننده و ویزا ۱۹۸ هزار تومان در حدود۱۶ یورو میباشد.

همچنین هزینه استفاده از ویلچر ۲۳۲ هزار تومان میباشد.درصورت همراه داشتن حیوانات هزینه خدمات CIP در حدود ۲۵۳ هزار تومان و در حدود ۲۱ یورو میباشد.

برای کودکان زیر ۲سال هزینه ای دریافت نخواهد شد. ارائه خدمات CIP IKA بوسیله ماشین تشریفات از مبدا به فرودگاه در پرواز های خروجی وبالعکس، همچنین اجاره ون ماکسوز که به دنبال مسافر می رود ۱۳۰ هزار تومان است .البته تعیین نوع  خودرو تشریفاتی به انتخاب مسافران میباشد.آنها میتوانند انواع متفاوتی از خودرو های لوکس را انتخاب نمایند.شرکت سعادت رنت ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو های لوکس میباشد.

کارکنان در ابتدا بار را از مسافر تحویل و به گیت مربوطه تحویل می دهند و کارت بار را تحویل و به مسافر ارائه می دهند.

کارت پرواز هم توسط کارکنان این مجموعه برای مسافران گرفته می شود و به مسافر تحویل داده می شود.

 پاسپورت مسافر در اختیار گیت گذرنامه قرار می گیرد و تنها مسافر در زمان خروج تشخیص هویت را انجام می دهد و در هیچ یک از مراحل قبل از گیت تشخیص هویت حضور نخواهد داشت.

نرخ تعریف شده اخذ ویزای فرودگاهی با هماهنگی قبلی و پس از انجام تشریفات قانونی ۳۸ یورو در نظر گرفته شده است.

پس از اتمام مراحل تشریفات مسافر با خودروی شخصی تا هواپیما جا به جا می شوند.

در زمانی که افراد استراحت و یا برنامه ریزی برای کار ها و قرار های مهم کاری و تجاری خود هستند، در سالن CIP IKA ، با آرامش نشسته اند و از آن ها با خوراکی ها و نوشیدنی های مختلف پذیرایی می شود. خدمات , cip lounge کافی شاپ لوکس و سرو انواع نوشیدنی گرم و سرد و انواع شیرینی، سالاد و دسرجزئی ازجمله خدمات  CIPارائه شده به میهمانان تشریفات ویژه فرودگاه میباشد.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا