ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

فایرفاکس سند رونمایی شد؛ یک سرویس انتقال فایل رایگان شرکت موزیلا

 

شرکت موزیلا از سرویس انتقال فایل رایگان فایرفاکس سند (Firefox Send) پرده برداری کرد. این سرویس به شما اجازه می‌دهد در کمترین زمان فایل‌هایتان را آپلود کرده و لینک آن را برای دوستانتان ارسال کنید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از گجت نیوز، فایرفاکس یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای اینترنتی در تمام پلتفرم‌ها است. اما موزیلا٬ سازنده‌ی این مرورگر به همین قانع نیست و می‌خواهد سرویس‌هایش را افزایش ببخشد. در همین راستا موزیلا از فایرفاکس سِند (Firefox Send) رونمایی کرد٬ فایرفاکس سند یک سرویس انتقال فایل رایگان است که کاربران می‌توانند فایل‌هایشان را در آن آپلود کرده و سپس آدرس آن را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

همچنین بخوانید

قابلیت رمزگذاری روی فایل‌‌ها در فایرفاکس سند

فایرفاکس سند

کاربران می‌توانند فایل‌هایی با حداکثر حجم ۱ گیگابایت را دانلود کنند یا با ساخت یک حساب کاربری رایگان٬ قادر به آپلود ۲.۵ گیگابایت داده باشند. زمانی که آپلود انجام شد٬ شما می‌توانید تعیین کنید چندین مرتبه آن فایل پیش از به اتمام رسیدن مهلتش دانلود شود (حداکثر ۱۰۰ مرتبه). شما می‌توانید به جای این٬ محدوده زمانی (تا ۷ روز) را برای لینک فایل موردنظر تعیین کنید تا پس از آن حذف شود. به منظور افزایش امنیت٬ فایرفاکس سند به شما اجازه می‌دهد یک رمز عبور را نیز روی فایل خود بگذارید و همراه با لینک٬ رمز عبور را نیز برای دوست خود ارسال کنید تا فقط خود او بتواند فایل را دریافت کند.

اگر به دنبال راهی برای ارسال سریع فایل‌هایتان به شخص دیگری هستید٬ اما نمی‌خواهید از طریق ایمیل این کار را انجام دهید٬ Fireforx Send گزینه‌ی ایده عالی برای شماست. این برنامه همچنین می‌تواند با ارائه‌ی قابلیت آپلود فایل به رقیب جدی برای سرویس‌های اشتراک گذاری ابری نظیر دراپ باکس تبدیل شود. همچنین برای کسانی که می‌خواهند اسناد نه چندان مهم خود را با دیگران به اشتراک بگذارند٬ فایرفاکس سند بهترین گزینه است.

برای دسترسی به این سرویس رایگان شرکت موزیلا شما می‌توانید به آدرس send.firefox.com مراجعه کنید.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا