صنعت، معدن، تجارت

مسئولان برای شنیدن ناله مردم گوش شنوا داشته باشند

قم – یکی از مراجع تقلید با اشاره به مشکلات اقتصادی که مردم با آن دست به گریبان هستند، گفت: مسئولان برای شنیدن ناله مردم باید گوش شنوا داشته باشند و به مسائل آنان رسیدگی کنند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر پنج‌شنبه در دیدار وزیر صنعت و معدن و تجارت با اشاره به سنگین بودن وظایف در این وزارتخانه، اظهار کرد: با توجه به اینکه مسائل مربوط به تولید کشور در تعهدات وزارت صنعت، معدن و تجارت است، رسالت کسانی را که در این وزارتخانه فعالیت دارند را سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است جلوی تولیدات کشور گرفته شود، تصریح کرد: این مسئله نشان می‌دهد دشمن نتوانسته به اهدافش برسد و به این شیوه قصد دارد ما را تحت فشار بگذارد.

این مرجع تقلید با تاکید بر مهم بودن مسئله تولیدات در کشور، بیان کرد: در این راستا باید از افراد شایسته، کاردان و اقتصاددان در این وزارت خانه بهره برد تا بتوانند کارهای کشور را به خوبی پیش ببرند.

آیت الله علوی گرگانی بر ضرورت راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل شده تاکید کرد و گفت: باید دستگاه‌های تولیدی که از رونق افتاده و تعطیل شده‌اند، راه اندازی شوند و به رونق برسند زیرا زمانی که تولید رونق نداشته باشد، کشور و معیشت مردم از رونق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه باید همیشه بخاطر داشت هر پست و مقامی که دست مسئولان است، امانتی است که باید به دیگری بسپارند، خاطرنشان کرد: مسئولین باید صدای ناله مردم را بشوند و برای رفع مشکلات معیشتی و رونق بخشی تولیدات کشور تلاش کنند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا