ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

با ۱۰ جوان ثروتمند جهان آشنا شوید

 

مجله بیزینس اینسایدر لیستی از ۱۰ جوان ثروتمند جهان را منتشر کرد که بر اساس آن کایلی جنر ۲۱ ساله آمریکایی توانست لقب جوان‌ترین فرد ثروتمند جهان در سال ۲۰۱۹ را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، مدتی قبل لیستی از ۱۰ جوان ثروتمند جهان توسط مجله بیزینس اینسایدر منتشر شد. این لیست متشکل از ۱۰ جوانی است که دارای ثروت یک میلیارد دلار یا بیش‌تر از آن هستند. البته ثروت این افراد خودساخته بوده و از ارث خانوادگی به دست نیامده است. گفتنی است کایلی جنر ۲۱ ساله آمریکایی که به عنوان بنیان‌گذار یک برند محصولات آرایشی در آمریکا شناخته می‌شود، توانسته است لقب جوان‌ترین فرد ثروتمند جهان در سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص دهد. در ادامه با سایر افراد این لیست آشنا می‌شویم.

همچنین بخوانید

لیست ۱۰ جوان ثروتمند جهان

نام توضیحات
۱.‌ کایلی جنر با سن ۲۱ سال به ثروت ۱ میلیارد دلار رسید.
۲. مارک زاکربرگ او بنیان‌گذار و مدیرعامل شبکه اجتماعی فیس‌بوک است که توانست در سال ۲۰۰۸ و در سن ۲۳ سالگی به ثروت بیش از  ۱ میلیارد دلار برسد.
۳. ایوان اشپیگل او به عنوان مدیرعامل و بنیان‌گذار اسنپ چت شناخته می‌شود. اشپیگل در سال ۲۰۱۵ و با سن ۲۵ سال به ثروت بیش از یک میلیارد دلار رسید.
۴. جان کولیسون کولیسون یک کارآفرین ایرلندی است که به همراه برادرش توانست استارت‌آپ پرداخت اینترنتی استرایپ را به وجود آورد. وی توانست در سال ۲۰۱۶ و با سن ۲۶ سال به جمع میلیاردرهای جوان بپیوندد.
۵. داستین موسکوویچ وی از مدیران ارشد فیس بوک محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۰ با ۲۶ سال سن به ثروت بیش از یک میلیارد دلار رسید.
۶. بابی مورفی وی نیز جزو بنیانگذاران اسنپ چت شناخته می‌شود که توانست با ۲۷ سال سن و در سال ۲۰۱۵ به ثروت بیش از یک میلیارد دلار دست پیدا کند.
۷. پاتریک کولیسون وی برادر جان کولیسون است که با راه‌اندازی استارت‌آپ پرداخت اینترنتی استرایپ توانست با سن ۲۸ سال در سال ۲۰۱۶ به این لیست اضافه شود.
۸. ادواردو ساوارین وی یکی از همکاران زاکربرگ در شرکت فیس بوک است که توانست در طی این همکاری در سال ۲۰۱۰ و با ۲۸ سال سن به جمع میلیاردرها ملحق شود.
۹. الیزابت هولمز وی یک کارآفرین آمریکایی است که توانست در ۳۰ سالگی و در سال ۲۰۱۴ با راه‌اندازی یک استارت‌آپ اندازه‌گیری و تست خون به ثروت ۴.۵ میلیارد دلاری برسد.
۱۰. سرگی برین سرگی برین جزو بنیان‌گذاران شرکت گوگل محسوب می‌شود که در سال ۲۰۰۴ با داشتن ۳۱ سال سن به لیست میلیاردرها پیوست.

 

منبع
ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا